Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's 28/04/'12

4-5-2012 14:51:55
Lieve bruidjes in spé,

Veel tijd voor een uitgebreid verslag heb ik nu niet, maar ik heb vandaag van onze fotograaf een selectie foto's ontvangen die doorheen de hele dag getrokken zijn.
Ze zijn echt prachtig geworden, met dank aan onze held (en fantastische fotograaf) Dries Renglé!

Ik kan wel zeggen dat ik er ontzettend van genoten heb, dat het tot hiertoe echt de mooiste dag van ons leven was en dat ik iedereen die nog twijfelt kan aanraden om voor een korte jurk te kiezen!

Veel plezier met onze foto's!

Caroline & Geoff

Geoff
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 27 | Gelezen: 2050

Geoff
28-4-2012
 Meld misbruik4-5-2012 14:52:54

Uiteraard, in al mijn enthousiasme, de link vergeten:
http://www.driesrengle.be/huwelijksfotografie/huwelijks...

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 14:55:47

Mooooooooi - wat een prachtige bruid! Ik ging voor kort - maar het is toch lang geworden (al lag dat niet aan mij maar aan de winkel -> ze hadden geen korte meer in voorraad en zo maar op foto kopen zag ik niet zitten...)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:09:07

WAUW wat een mooi jurk!!! Ik ben er helemaal gek van :D prachtige foto's...

Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:10:30

Jullie zijn echt mooi samen!
Ik wens jullie nog veel geluk toe in de komende jaren

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:24:48

Wauw echt een mooie jurk en mooie foto's, heel speciaal, op welke locatie zijn je foto's gemaakt?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:25:05

Echt WAUW de foto's!! Centraal station enz...heel leuk!
De foto van de omhelzing met de papa denk ik? en de bruid voor het altaar...brr...kippenvel!! Zo mooi!!
De emoties worden ook enorm mooi en puur weergegeven op de foto's...echt prachtig!
De bruid haar kleedje was inderdaad heel mooi...heel elegant!!! De bruidegom straalde ook hoor!Jullie zagen er echt heel mooi uit als bruidspaar en je ziet ook op de foto's dat het echt liefde is!! Het springt hier van men scherm ;-)!
Dikke proficiat!
Geniet maar lang na met deze mooie foto's!

groetjes

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik4-5-2012 15:42:14

Prachtige foto's op prachtige locaties!
De liefde tussen jullie spat van het scherm af zoals de fotograaf het ook zegt!

Centraal station lijkt me nu ook wel een leuke locatie te zijn..

Groetjes*

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:50:16

Geweldige foto's, die een mooi beeld geven van een schitterende dag - zo ziet het er alleszins naar uit! De blijdschap straalt van jullie gezichten, ontroerend om te zien... Tof kleedje ook, in het kort - en gekijk heb je, je benen mogen gezien worden ;-)
Geniet nog maar veel na!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik4-5-2012 15:55:02

Wow, dit is echt wel een heeeeeel goede fotograaf. Die zet ik op m'n lijstje.

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik4-5-2012 16:00:15

Jep, héél mooie foto's. Voor ons was hij te duur.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 16:14:48

Dikke proficiat met jullie huwelijk!! Prachtige foto's!! En inderdaad prachtig kleedje

Groetjes,
Nancy

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 16:33:45

Prachtige foto's!!
Wat ik me nu eigenlijk afvraag: moet je daar een aanvraag voor doen voor foto's in het centraal station??

Grtjs,
San

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-5-2012 16:56:29

Proficiat! Mooie foto's en een hele mooie jurk!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 17:18:12

Wauw, jullie zagen er schitterend uit,heel toffe foto's;

Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-5-2012 18:26:58

Proficiat - mooie foto's van een mooi koppel!!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 18:44:20

Man man man, jullie foto's zijn sowieso geweldig want ik begon te wenen met dikke tranen. Ja, ok , ik begin stilaan emotioneel te worden met onze dag in zicht, maar toch! Een hele dikke proficiat aan allebei. Hele mooie locatie, prachtig koppel, en duidelijk ook goeie fotograaf :-).

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-5-2012 19:50:01

Super mooie foto's!

Julie
22-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 21:04:39

Heel erg mooi! jullie stralen echt ;-)

benita
8-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 22:38:43

Prachtige foto's! Dikke proficiat! En geniet nog na :)

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik5-5-2012 11:57:53

Prachtige foto's, heel speciaal!! Zeer mooi kleed en kostuum!
Ik zie dat jullie avondfeest in den Eyck in Kasterlee was? Hopelijk alles dik in orde?
Wij geven er ook ons feest, zijn er al paar keer gaan brunchen en was telkens opnieuw tip top in orde! Toch al een geruststelling!
Vraagje: hadden jullie de huis DJ?

Nogmaals proficiat!
Claudia

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:14:50

Proficiat! Prachtige foto's van een mooi paar!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:58:57

waauw, echt hele mooie foto's!
Een hele dikke proficiat en heel veel geluk samen!

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik7-5-2012 15:34:54

Super foto's.
Jullie zien er stralend uit.
Veel geluk samen!

Geoff
28-4-2012
 Meld misbruik7-5-2012 21:18:16

Misschien nog even een verslagje van onze dag (standpunt bruid):

De avond voor ons huwelijk heb ik eerst nog het lievelingskostje van mijn husband-to-be gekookt. (Wij wonen al bijna 3 jaar samen.)
Daarna hebben we nog een paar keer onze openingsdans geoefend; we hadden een choreografie'tje ingestudeerd op Michael Bublé - Everything.
Toen dat allemaal goed ging, zijn we allebei vertrokken naar onze ouders; hij met mijn 101 redenen waarom ik van je hou-boekje als cadeautje. Hij was er hééélemaal weg van! :-)

Ik heb bij mijn ouders nog lekker gedouchet en een ontspannend tasje thee gedronken; eigenlijk was ik heel relaxt. Dat was wel anders bij mijn mama! ;-)
Rond middernacht nog even met mijn liefje gebeld nav het boekje en dan definitief onder de wol gekropen.

Om 6.00u ging de wekker en HET GOOT! Ons papa moest door de gietende regen met de hond naar buiten maar nadien klaarde de lucht op en heeft het de hele dag niet meer geregend. Joepie!
Om 06.30u arriveerde mijn haar- en make-upartist die fantastisch werk heeft geleverd. Rond die tijd kwam ook onze fotograaf aan, die foto's heeft genomen van de voorbereidingen maar zich ondertussen ook wat heeft geamuseerd met mijn juwelen, mijn jurk, mijn schoenen en onze ringen... ;-)
Om 08.00u arriveerde onze videograaf die ook 's morgen al enkele beelden heeft geschoten.
Om 08.15u was ik klaar en moest ik nog enkel mijn trouwjurk aantrekken, kousenband installeren (dezelfde die mijn moeke meer dan 60 jaar geleden droeg!) en mijn juweeltjes en schoenen aandoen.
Om 08.30u arriveerde de suite en om 08.45u was het zover: mijn aanstaande man stond voor de deur met mijn prachtig bruidsboeket van witte calla's!
Na de kleine versnaperingen en het eerste glaasje cava van de dag vertrokken we met onze oldtimerbus (wat een succes!) naar het gemeentehuis van Brasschaat waar om 10.00u ons wettelijk huwelijk voltrokken werd.
Het was kort, maar erg persoonlijk. De schepen van burgerzaken die ons getrouwd heeft, is de mama van mijn vroegere babysitkindjes en kent mij al meer dan 10 jaar. Ze heeft dus een heel persoonlijke boodschap gebracht doorspekt met anekdotes.
Om 11.00u vond de kerkelijke viering plaats. We hebben erg genoten van de preek van onze diaken en uiteraard van al onze zelfgeschreven teksten. Bloed, zweet en tranen maar het was echt de moeite waard geweest!
Vervolgens zijn we met onze eigen wagens vertrokken voor de lunch in 't Pomphuis; lekker eten en een prachtige locatie, echt een aanrader!
Na het eten zijn mijn man (:-)) en ik vertrokken naar het Centraal Station voor de fotoreportage. Veel felicitaties in allerlei talen van de passerende reizigers, heel erg leuk en de foto's zijn prachtig geworden!
Daarna zijn we met z'n allen vertrokken naar onze feestzaal.
We hebben ons nog rustig opgefrist vooraleer de eerste gasten al arriveerden voor ons aperitief.
Na de tafelafroeping en de entree van de suite + bruidskoppel het diner.
Wij hadden als voorgerecht (aan tafel bediend) een aantal proevertjes van de chef; een heerlijk begin. Als hoofdgerecht hadden wij voor een warm vis-en vleesbuffet gekozen. We hebben alleen maar complimenten gekregen!
Het dessertenbuffet werd met heel veel show binnengereden en ook hier alles dik in orde! Iedereen keek zijn ogen uit!
Rond middernacht hebben we dan het dansfeest geopend. Onze openingsdans verliep gelukkig vlekkeloos en iedereen was razend enthousiast.
Na de dans met de papa werd het dansfeest voor iedereen geopend en de dansvloer is niet leeg geweest.
@Claudia: wij hadden inderdaad de huis-DJ. Hele aangename man en je krijgt veel inspraak in de muziekkeuze!
Rond 04.00u hebben we het feest afgerond. De meeste gasten moesten nog vrij ver terug naar huis rijden. Wij hebben dan onze huwelijksnacht nog genoten in hotel Noah in Kasterlee (cadeautje van de feestzaal) en zijn dan rustig huiswaarts gekeerd.

Een dag om nooit meer te vergeten; ik zou het zo opnieuw doen!
Als jullie nog vragen hebben: shoot!

Met dank aan:

- Haar en make-up: Bart Colpaert (makingup.be)
- Trouwjurk: Le Chapeau Antwerpen
- Trouwschoenen: Tsjari Breda (bruidsschoenen.nl)
- Trouwringen: 't Juweelatelier (Ines B.)
- Fotografie: Dries Renglé (driesrengle.be)
- Videografie: Robin Put (noafilm.be)
- Ceremoniemeester: Martine (ipv Eddy Wouters)
- Ceremonievervoer: Retro Ceremoniewagens (retro.be)
- Bloemen: D'orangerie Brasschaat
- Huwelijkskaars: Magis Kaarsenwinkel te Viersel
- Zang huwelijksviering: Marjolijn Van Sanden
- Diaken: Hedwig Van Peteghem
- Lunch: 't Pomphuis
- Feestzaal: Zaal den Eyck te Kasterlee

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 8:52:35

Oh, zo leuk...ook het verslag van de bruid!
Je straalde echt zo fel in je jurk!!
Geniet nog maar lang na samen! Veel geluk in de toekomst!

Helena
25-5-2012
 Meld misbruik15-5-2012 14:49:05

prachtige foto's !

Marjan
1-4-2014
 Meld misbruik14-2-2014 15:32:53

Late reactie, maar ik vind je kleedje heel mooi: van waar komt hij/welk merk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info