Terug naar overzicht
Hoi Evelien,Zeer leuke foto's én een zeer mooi kleedje!!Nog een dikke proficiat met jullie huwelijk!!Groetjes,Nancy
Wauw wat was je mooi! Hélé mooie foto's!En nu maar genieten van het getrouwde leven! X
Proficiat Evelien!Mooi Linea kleedje!! Boeketje was ook heel mooi! De kleur springt er echt uit op de foto's! Romantisch ook de shoot van jullie 2!Geniet van het getrouwde leven samen!groetjesSandra
Oh, dat zijn jullie! Had al zitten kijken naar de website van Melissa, en vond de foto's prachtig, en zeker ook die van jullie! Geniet van the married life!
Heel toffe foto's,zeer mooi,nog een dikke proficiat!!!!
Gefeliciteerd! De foto's zijn inderdaad prachtig (kan ook niet anders met zo'n stralende bruid)! En het was natuurlijk een schitterende dag
Zeer mooie en speciale fotoshoot!Leuk kleedje! Dikke proficiat
Whiii proficiat8 Heel mooie foto's - het zag er een heel liefdevolle dag uit!!
Dikke proficiat aan allebei. Dit is ècht een liefdeshuwelijk :-). Geen twijfel aan. Hele mooie foto's. Nog veel geluk samen!
knappe foto's, wat was de locatie van jullie shoot als ik mag vragen vooral die op dat brugje en onder precies een grotje getrokken, prachtig!!! ik ben namelijk nog op zoek naar een locatie...
mooie fotos proficiat
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! @ Lesley: dat is het citadelpark in Gent. 's nachts zou ik er niet alleen in durven rondlopen hoor, maar overdag is het een heel leuke locatie voor foto's ;-)
Héél mooie foto's en super mooi kleedje, jullie straalden!Mooie locatie inderdaad, overdag toch ;) hihi..
hey jullie zijn in wondelgem getrouwd :-)wij gaan ook in die kerk trouwen, super zeg !!Mooie foto's . Waar was de shoot? Citadelpark?
Hey proficiat! Leuke retro foto's!
Prachtige foto's! Superfotograaf, en jullie zagen eruit om door een ringetje te halen! I love the peeptoes schoenen onder je jurk!Heel klassevol Groetjes
Heel mooie foto's. Ik vond vooral de voorpagina van jullie misboekje mooi! Hebben jullie dit zelf ontworpen?
Hey Annelies,merci! We hebben het inderdaad zelf ontworpen (vooral mijn man eigenlijk, want hij kan goed met photoshop overweg ;-)Groetjes!
Prachtig kleedje en heel toffe foto's!Proficiat!
een hele dikke proficiat annelies.Prachtige foto's om voor eeuwig en altijd te koesteren.Ik wens jullie heel veel geluk toe!
Hey,Prachtige foto's!Heel heel erg gefeliciteerd...wij zijn net terug van op huwelijksreis, dus zal zeker deze week wat fototjes posten....het is echt fantastisch om getrouwd te zijn.veel veel liefs Ellen
Hey Ellen,telepathie, ik zat net nog te denken aan jou omdat je ook op dezelfde dag trouwde :-) en vroeg me af hoe jouw dagje verlopen was..Benieuwd naar je foto's! 't is echt fijn hé het getrouwde leven, ik geniet ervan! Groetjes x
En natuurlijk ook een héle dikke proficiat voor jou en voor alle andere bruidjes die ondertussen van het getrouwde leven genieten