Terug naar overzicht
Ik vind het kleed super! Tips van winkels heb ik niet echt... Succes!
Heel mooi kleedje, maar lees ik daar niet: "out of stock". Ik trouw ook voor de 2de keer en ga ook een kort kleedje aanhebben, uit de Mia Monta collectie, best dat ik het heel graag zie, want het was serieus boven mijn budget... maar ja. GrDorine
Hey, heb voor ons burgerlijk huwelijk vorig jaar een wit kleedje gekocht bij 123. Ik denk dat ik een 200€ heb betaald. En ze hadden daar toen nog zo'n witte kleedjes die iets chiquer zijn dan het doorsnee zomerkleedje. Maar jouw kleedje vind ik ook super mooi en klassevol. Groetjes
hey annemie ,Ik trouw voor de eerste keer ,maar vermits ik niet meer piepjong ben (39) en al 2 'grote' tienerdochters heb (18 en 14) vindt ik zo een grote prinsessenjurk ook niet echt meer iets voor mij !Ik had mijn zinnen ook gezet op een low-budget korte jurk ,en ik heb die ook direkt gevonden .(buiten mijn verwachtingen ).Weet niet van welke regio jij bent ,maar heb mijn volledige goesting gevonden bij boutique couture in sint-niklaas .groetjes, vicky
Ik heb mijn kleed gekocht bij Youniek in Turnhout. Is zeker een aanrader!!
Mooi! Ik heb een soort gelijk kleedje gekocht voor mijn avondfeest in de Vero Moda. Ze hebben er daar nog steeds in die stijl. Onder de €100 allemaal.
Ik heb mijn (kort) kleedje voor het burgerlijk huwelijk gevonden in Anne-Sophie outlet in Sint-Martens-Latem voor 100euro. Echt een super winkel met mooie kleedjes aan lage prijzen!