Terug naar overzicht
Ik heb dit vorige vrijdag laten doen door iemand die aan huis komt ! Ze komt uit Leuven en zit ook op dit forum (zo heb ik ze leren kennen).Het was echt top ! Ben er super content van ! Mijn kleur is nu stillaan aan het wegtrekken, maar je ziet toch nog dat ik bruiner ben dan normaal. Het is totaal niet afgegaan en zag helemaal niet oranje.Ik heb ook gelnagels en deze zijn nog mooi! (als het slecht gedaan is heb je soms oranje randjes rond je nagels ofzo)http://www.attrattiva.be/Contact.htmldit is haar website!Groetjes
Hey!Ik moet vandaag naar een feest en heb dit ook laten doen.Het resultaat is mooi en aan te raden! Ik zie echt veel bruiner als anders maar het is wel nog natuurlijk en zeker niet oranje. Ik heb dit laten doen in Lais in Vosselaar.GroetjesHadass
Ik ga het ook laten doen als ik van die strepen heb. Het probleem bij mij is dat ik zo snel bruin dat ik maar even op terras moet zitten en voilà, strepen, dus als ik het weggewerkt krijg dan doe ik gewoon een paar beurten zonnebank -schoonfamilie is heel bruin en ik wil niet als een witteke langs hun staan dan dus nog bruiner worden!- Ik heb wel nog nooit een spray tanning gedaan, maar als je echt naar een professionele zaak gaat met naam moet je er wel op vertrouwen... Nog maar een maandje voor jou :D dat klinkt zo dichtbij!! Groetjes