Terug naar overzicht
inderdaad het aftellen kan beginnen wij zijn wel van 11 mei. ik doe niets anders dan het weer in de gaten houden, vindt het jammer voor de bruidjes van vandaag dat het zo slecht weer is. bruidjes van 5 mei geniet alsnog van jullie mooiste dag.
ja ik ook elke dag meteovista.be maar dat veranderd dus elke dag he en spijtig genoeg niet altijd even pos. het eerste wa ik deed vanmorgen was naar weer zien omdat ik wist dat er vandaag redelijk wat bruidjes waren en iss idd heel slecht weer pff als je dan weet hoe weer vorig jaar was echt frusterend. das enige dat we niet in hand hebben he we kunnen alleen maar hopen he
Heeeey!Ik ben ook een bruidje voor 12 mei! Vandaag kleed voor de 2de keer gaan passen en woensdag gaat het volledig klaar zijn (zie voor het drama in vorige berichten :p)!Ik ben ook constant het weerbericht in de gaten aan het houden. Vanaf na de 12de is het weer precies redelijk standvastig (mooi zonnig en lichte bewolking) maar onze dag is een wankelgeval: varieert van droog en lichtbewolkt, naar hevig bewolkt en zware regen. Laten we hopen dat het nog goed komt, zo niet, gaan we er toch een mooie dag van maken eh!?Zenuwen beginnen te komen. Laatste zaken moeten nog geregeld worden en vooral vanalles gaan ophalen zoals misboekjes, gastenboek, enveloppedoos en bruidskaars...k Wil ook nog ergens mijn nagels laten doen.. moest er iemand een goede nagelstyliste weten in de provincie Antwerpen: let me know!Jeeey bijna aan ons!xxx
hier nog geen zenuwen, zit wel met een probleem. ben deze ochtend opgestaan zonder stem, mijn vriend vind het dus een zeer rustige dag ;(Ik hoop wel dat het over is tegen volgende week, want dat zou minder zijn. en hopen op een mooie dag
Hier nog eentje voor 12 mei!! Ik had tot nu toe helemaal geen last van zenuwen. Vandaag trouwde er iemand uit de familie van m'n tante haar vriend en daar toch maar even gaan kijken... Geen goed idee!! Sindsdien toch een beetje zenuwen :-) Ik hoop dat alles klaar is. Maandag alles doorgeven aan de zaal en iedereen nog eens bellen/mailen dat ze ons niet vergeten zijn. Spannend!Hopelijk is het volgende week wel beter weer dan nu... Ik hoop op een droge dag met een stralende zon!! :-)
Ja...nog een weekje...spannend...maar hier ook nog geen last van zenuwen.Deze week ook nog kleine dingetjes te doen, maar komt in orde ;)En we hopen op een mooie dag met een stralende zon!Geniet er van!!Groetjes,Sonja
Aftellen meiden! Zo spannend eh :)