Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen regio gent

5-5-2012 9:42:46
Dag Iedereen,

Binnekort trouwt een goede vriendin van mij,
Ik zou voor die gelegenheid dus ook haar vrijgezellen op touw moeten zetten.
Ze is niet het uitgaanstype en ook met opdrachtjes kan je haar niet plezieren.
Wij zijn van de omgeving Gent.
Iemand die toffe en originele ideeën heeft?

Groetjes

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1484

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-5-2012 9:52:14

Workshops rond chocolade, kleuren, juwelen maken of een ontbijtje of een wellness doen? Groetjes, Kiki*

Marga
7-7-2012
 Meld misbruik5-5-2012 9:53:57

Het gps-spel is misschien een leuk idee. http://www.lamosca.be/nl/uitstap-vrienden En een cocktail in de Limonada 's avonds lijkt me ook leuk en gezellig. Je kan op je gemak iets drinken, dit is geen 'club' of zoiets.

Marga
7-7-2012
 Meld misbruik5-5-2012 9:54:59

Ja, sauna Aquazul en Ray in het centrum van Gent zijn leuk. Je kan ook steeds een taartje gaan eten bij Julie's House.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik5-5-2012 10:31:27

Wij hebben op een vrijgezellen eens deze wandeling met gids in Gent gedaan: “Verliefd, verloofd, getrouwd. Een amoureuze wandeling in Gent.” Startte aan het Belfort en duurde anderhalf à twee uur. Het ging vooral de geschiedenis van de liefde en huwelijken in Gent, was wel nog leuk om de dag mee te beginnen.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-5-2012 11:12:24

Hey!

Ik ben vorig jaar ook een vrijgezelle van een vriendin gaan vieren in Gent.
Wij hebben een boottochtje gedaan, vertrokken van op de graslei? is dat zeker...en op het bootje een broodje gegeten en bubbles gedronken.
We zijn ook gaan lasershooten in the zone, niet ver van het station.
's Avonds dinner & dance in chess café...

Succes!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...