TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
9-6-2012
|
6-5-2012 9:33:55
Oei, dat is niet zo tof natuurlijk. Wij kozen wel voor persoonlijke aanpak en bij ons was het wel een mooi resultaat. Ik had ze zelf ontworpen en doorgestuurd, maar het uiteindelijke resultaat was mooi en afgewerkt.
|
|
Joeri
28-7-2012
|
7-5-2012 8:32:00
Hey Jan,
Dan heb je nog geluk gehad wij hebben 1.5maand moeten wachten op onze uitnodigingen. We hebben verschillende keren gemaild en iedere keer gingen ze wel klaar zijn zeiden ze maar uiteindelijk heeft het dus 1.5maand geduurd, ik las op het forum dat de meeste uitnodigingen op 1 a 2weken klaar zijn daar dus blijkbaar niet.
Geen echte aanrader dus. goetjes Joeri
|
|
Jan
29-9-2012
|
7-5-2012 9:22:38
Pardon? Anderhalve maand? Waarin is er zoveel tijd gekropen dan?
Dan mogen wij nog van geluk spreken dat het zo snel achter de rug was.
|
|
Joeri
28-7-2012
|
7-5-2012 13:25:01
Dat weet ik ook niet Jan. We hadden alles bij hun besteld dus normaal mocht dit zeker niet zolang duren. Een proefdruk hebben we nooit gekregen, alleen een afdrukje dat via mail is gestuurd.
Er waren geen fouten dus we hebben na 3dagen beslist dat ze mochten gedrukt worden en toch hebben we dan nog 1.5maand kunnen wachten.
Het leek me een klein knus winkeltje daar je denkt dat je nog goed geholpen gaat worden maar het is zeker niet voor herhaling vatbaar!!
|
|
Jan
29-9-2012
|
7-5-2012 13:51:56
Enneuh... gewoon uit nieuwsgierigheid; voor welk model uitnodiging hebben jullie gekozen? Wij hebben een heel klassiek model gekozen, wat in zekere zin toch ook origineel is omdat je het zo weinig ziet.
Wat betreft de proefdrukken, daar hebben wij er vier van gehad, maar het kan niet dat je voor de definitieve druk teruggrijpt naar een eerder model met fouten in.
De tarieven voor de fotografie waren ook al helemaal om te lachen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|