Terug naar overzicht
Ik zou bij de oma en opa bv. schrijven opa Jules en oma OdetteBij de mama en papa, tantes en nonkels gewoon de namen.Veel succes!!! Geniet van je dag volgende week!
Ik ga de namen erop schrijven hoe we de mensen aanspreken. Nu is het wel zo dat we enkel de eretafel en de tafel van de kinderen een vaste plaats gaan geven. Maar ook dan zou ik "Tante X" of "Nonkel Y" noteren.Dat is veel sympathieker en gemoedelijker, maar ja, dat hangt nu ook af van de stijl die je zelf wil aanhouden. Formeel of niet ...Groetjes,
wij hebben enkel voor de eretafel naamkaartjes en wij hebben gewoon de namen er op gezet
Wij hebben enkel de voornamen gebruikt. Maar bij ons waren de naamkaartjes ook meteen de bedankjes.
Wij voorzien op alle tafels naamkaartjes en gaan gewoon de voornamen vermelden, dit lijkt ons het neutraalste :-). Anders krijg je misschien situaties zoals "stiefmama ...", "stiefbroer...", enz en wat doe je dan met de echtgenoten van nichten en neven? Die kan je toch moeilijk omschrijven als "vrouw van neef..." :-).Groetjes!Evelien