Terug naar overzicht
Hey Kim,De verkoopsters spreken enkel frans, de man van de eigenares spreekt naar het schijnt nederlands. Maar ik werd enkel in het frans geholpen. Mij heeft het uiteindelijk (samen met een paar andere factoren) wel een beetje tegengehouden,omdat mijn frans niet echt goed is, en probeer dan maar eens uit te leggen dat je dit, of dat anders wil... groetjes en veel plezier!
Hej JessicaJa, ik begin eigenlijk ook wel te twijfelen hoor. Gisteren was ik ervan overtuigd dat ik naar daar zou gaan maar ik heb ondertussen toch nog dingen gelezen die me tegenhouden.Ik twijfel dus nog...Waar ben jij dan uiteindelijk geweest als ik vragen mag?Bij jou begint het stilletjes aan af te korten zie ik! Alvast veel plezier op de grote dag!!Groetjes
Hey Kim,ja idd. de zenuwen beginnen te komen:-) Ik heb uiteindelijk mijn kleed bij Youniek gekocht, 13de juni ga ik voor mijn laatste pas en gebeuren de aanpassingen. Het feit dat bij youniek de retouches zijn inbegrepen, en dat indien er geen enkel kleedje me zou aanstaan, ik er zelf eentje kon ontwerpen en bij hun laten maken, hebben me over te streep getrokken. Ook dat niets hen teveel was, terwijl ik bij claire de femme iets meer het gevoel had een nummertje te zijn...(dat is natuurlijk wel zo, maar het gevoel telt hé:-)Maar ook daar waren hele mooie kleedjes hoor, beiden waren meer dan een uur rijden van bij ons thuis, maar voor een verschil van 700 euro heb ik dat graag over t.o.z. een 'merkkleed'. Maar voor jou is het ook aan het korten hoor:-)! veel voorbereidingsplezier in elk geval!groetjes