Terug naar overzicht
Bij Youniek kan je deze laten namaken mocht die Ladybird te duur zijn.De bruisjurken gaan tot €899 daar.Ook meten ze daar al je maten op zodat je jurk suppergoed past!GroetjesHadass
Ik heb mijn kleedje van bij Youniek en denk wel dat ze je daar kunnen helpen. Is zeker en vast een aanrader hoor!!!!Nog veel succes met de zoektocht
Ik heb ook een kleedje van bij Youniek en volgens mij kan je daar wel eens raad vragen, ze zullen je met veel plezier helpen!
Hey Kim,Ik heb mijn kleedje ook bij Youniek gekocht en ik denk dat ze je daar zeker gaan kunnen helpen, een exacte kopie maken ze daar niet, maar je kan er wel iets gelijkaardig laten maken.
Hey,Mijn kleedje van Ladybird was ongeveer 1,000 euro...Heb bij Couture Ann ook een kleedje van Romantica gepast en dat was 850 euro en ook heel mooi!Miss Kelly zit ook rond de 800-1000 euro.Succes!groetjes
Hey! Ik heb mijn oog laten vallen op een jurk van Youniek en ze kunnen inderdaad alles naar jouw wens maken, voor zeer schappelijke prijzen én met aanpassingen van maat, kleine wijzigingen, e.d., echt wel tof! x
Hey kimGeen paniek, mijn kleed komt ook van bij youniek neem gewoon je foto's mail haar die door zeg je maten en vraag het of het mogelijk is met je budget.mijn jurk had ik gezien bij mia monta ik heb hem daar gepast kostprijs 1700 euro foto in link bruine jurk met kant http://www.miamonta.be/bruidskledij2.phpHeb hem bij youniek laten maken voor 700 euro das 1000 euro verschil he.Stuur vandaag nog je foto's door groetjes
Mijn Ladybird kost 1.399 €, maar je hebt er al vanaf 800 € als ik me niet vergis. Ik heb mijn jurk eind augustus 2011 gekocht (dus collectie '11, al zit mijn jurk ook in de '12 collectie) en kreeg toen 10% korting. Groetjes!
Bedankt voor de reacties!Ik ga toch maar eens een afspraak maken bij Youniek dan.Ik had hen al gemaild in verband met mijn foto's maar ik heb geen reactie gekregen (ongeveer 3 weken geleden) dus zal ik er maar eens langs gaan :-)Zal morgen eens bellen...Groetjes