Terug naar overzicht
Vraag ik mij eigenlijk ook wel af :-)
De reden dat wij het genomen hebben is omdat als de mensen aan tafel komen ze direct iets hebben om met te lachen Wij hebben houders met een tekening op de tafels en aan de achterkant staan dan de feestregels
Ik heb het gisteren ook net gegoogled want ik wist ook totaal niet wat het was.Blijkbaar om de sfeer er wat in te brengen met een vleugje humor :)Vind het wel een leuk idee om te doen... en de achterkant van de tafelnummers wordt dan ook goed benut :)
wij zullen het ook doen en waarschijnlijk op de achterkant van de menu
Wij doen het ook, Ik had ook het idee om het gewoon aan de achterkant van het tafelnummer te laten drukkenIs een leuke start van de avond aan tafel :)
Wij hebben ook een feestreglement op een A4 blad afgedrukt en we gaan dit gewoon op tafel leggen, werken niet met tafelnummers dusja.Bij ons staan er 20 leuke regeltjes in en zo moeten we ook geen superlange speech geven want alles staat in het reglement :).
Wij hebben A5 staandertjes met op de voorkant de tafelnaam + foto, en een ludiek feestreglement op de achterkant. Dit is inderdaad bedoeld om de mensen direct wat bezig te houden en te laten lachen. Wij gaan er wel naar verwijzen in de speech zodat de mensen het zeker lezen
ik had ons feestreglement per tafel in puzzelvorm gemaakt ... vonden ze allemaal erg leuk! ieder persoon van de tafel kreeg een puzzelstukje als ze binnenkwamen met prentje van de tafel zo wisten ze ook meteen waar ze moesten gaan zitten