Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestreglement..?

6-5-2012 9:50:44
Hello Bruidjes,

Hier op de site heb ik al veel dingen tegen gekomen waar ik nog nooit van gehoord had.
Dit onder andere het 'Feestreglement'.
Ondertussen heb ik dit al eens gegoogeld en gezien dat dit vooral ludiek bedoeld is.
Of ben ik verkeerd??
Wie zet dit op tafel en hoe doen jullie dat?

Groetjes
Mieke

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1116

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik6-5-2012 10:36:48

Vraag ik mij eigenlijk ook wel af :-)

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 10:43:33

De reden dat wij het genomen hebben is omdat als de mensen aan tafel komen ze direct iets hebben om met te lachen Wij hebben houders met een tekening op de tafels en aan de achterkant staan dan de feestregels

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik6-5-2012 12:30:15

Ik heb het gisteren ook net gegoogled want ik wist ook totaal niet wat het was.
Blijkbaar om de sfeer er wat in te brengen met een vleugje humor :)

Vind het wel een leuk idee om te doen... en de achterkant van de tafelnummers wordt dan ook goed benut :)

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:31:20

wij zullen het ook doen en waarschijnlijk op de achterkant van de menu

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:36:04

Wij doen het ook, Ik had ook het idee om het gewoon aan de achterkant van het tafelnummer te laten drukken

Is een leuke start van de avond aan tafel :)

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 14:10:38

Wij hebben ook een feestreglement op een A4 blad afgedrukt en we gaan dit gewoon op tafel leggen, werken niet met tafelnummers dusja.
Bij ons staan er 20 leuke regeltjes in en zo moeten we ook geen superlange speech geven want alles staat in het reglement :).

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 14:24:08

Wij hebben A5 staandertjes met op de voorkant de tafelnaam + foto, en een ludiek feestreglement op de achterkant. Dit is inderdaad bedoeld om de mensen direct wat bezig te houden en te laten lachen. Wij gaan er wel naar verwijzen in de speech zodat de mensen het zeker lezen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 14:25:04

ik had ons feestreglement per tafel in puzzelvorm gemaakt ... vonden ze allemaal erg leuk!

ieder persoon van de tafel kreeg een puzzelstukje als ze binnenkwamen met prentje van de tafel zo wisten ze ook meteen waar ze moesten gaan zitten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...