Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag.

6-5-2012 10:44:16
Zit hier serieus met de twijfels... Eigenlijk wilden we geen vrijgezellen, maar na aandringen van vriendinnen ( en na mijn voorwaarden gesteld te hebben) ging ik toch akkoord. Ten eerste wouden we dat de jongens en meisjes s'avonds terug samenkwamen en dat we samen naar huis konden gaan. Ok ja we komen terug samen, maar nu hoor ik dat ik mijn toekomstige terug met de jongens moet meegeven en dat hij niet thuis zal slapen,(maar dat weet men toekomstige dus nog niet) waar ik dus helemaal niet goed van ben. En dan zijn vorige week de meisjes samen geweest voor men vrijgezellen en men voorwaarden waren, gene stripper, mij niet verkleden en niks gaan verkopen bij de mensen. Ja nu zag ik dus al aan men zus haar gezicht dat ik wel de mensen moet gaan lastig vallen en vanal moet gaan verkopen. Pffff ik heb de grootste spijt dat ik ze een vrijgellen heb laten regelen. Ik weet niet wat dat is met mij, is het toch al wat stress van de trouw...Van mij part mag die hele vrijgezelle gewoon afgelast worden :(

kim
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 967

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 11:46:48

hey

ik was daar oiok bang voor uiteindelijk heb ik wafels moeten bekken en verkopen,
maar je zit zo in die flow dat het best meevalt, en bij mij is iemand die zelf ene vrijgezellen had megegaan naar de mensen, want zij wist hoe het voelde!
maar vooral niet te veel zorgen maken en genieten!
Het was een van de zaaaaligste dagen uit mijn leven terwijl ik er ook schrik voor had!
GENIETEN!
Succes

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 8:27:15

Hoi,

ook wij wilden geen vrijgezellenavond, en onze getuigen waren ook teleurgesteld.

Daarom hebben we een 'laatste 100 dagen-feesje' georganiseerd.
We zijn eerst gaan eten met onze getuigen en enkele vrienden, dan een bowlingspel en dan nog een kleine dancing bezocht.

De fun was er even hard denk ik dan op andere vrijgezellen.
Maar vooral, de getuigen respecteerde onze keuze om idd ni verkleed ofzo rond te lopen

Misschien is het een ideetje

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...