Terug naar overzicht
Haha, Patricia, ik heb dezelfde vraag ;) Heb beide al gezien op verschillende foto's. Ik heb vrij hoge hakken en ga het dus zo proberen: http://site.advantagebridal.com/blog/wp-content/uploads...
Het is ontstaan dacht ik als grappig moment wanneer bruid/bruidegom op de knieeën gingen zitten op een omgekeerde stoel.Indien het alleen belangrijk is voor de foto kan je kiezen : ergens op een bankje knielen of al liggend.
Dag Patricia,Ik kleef ze zoals op de foto hierboven gepost door Sarah.Ik heb de I DO stickers gewonnen onlangs via facebook en op de verpakking staat het ook zo afgebeeld...maar, beide manieren kunnen natuurlijk :-)!groetjes
Hallo Patricia, ik dacht er ook aan om dat te doen, waar heb je de stickers gekocht? Groetjes!
Ik heb de mijne gekocht bij Merrymakers in de Nationalestraat in Antwerpen.
Ik heb de tip hier enige tijd geleden gevonden op het forum ... ik heb lettertjes gekocht bij Hema - het is zo'n emmertje met Foam Glitter Stikkers. Er zitten er wel 500 in, in verschillende kleuren. (blauw-groen-paars-..)Ik heb sowiso blauw gekozen voor "something bleu" . Momenteel heb ik dus 2x I Do, ook eentje voor mijn toekomstige die nog van niets weet , maar ik twijfel of ik I Do zet bij hem of Me too ... Soms zie je ook "Help" maar dat vind de romanticus in mij niet zo grappig op zo'n moment.Wat zouden jullie zetten bij jullie man?
Haha Patricia - dat zou mij ook gebeuren Ik ga stickertjes kopen bij Stylez in Rotterdam (online) en ga mijn sjat er ook voorzien van "me too". De "help" vind ik die ene dag ook niet kunnen alhoewel ik ergens er wel aan denk om aan onze stoelen 2 bordjes te hangen: bij hem "Mr right" en bij mij "Mrs always right" maar dat vindt hij dan niet grappig!Ik ga ze er opkleven zoals de andere bruidjes hier - al wordt dit gegarandeerd ook klungelen (ik ben echt niet handig).
Hahahaha Rebecca, zalig die bordjes ;)
Waaaah, Mrs. Always right, die had ik nog niet gehoord! Hahaha dat vind ik ook grappig !Hmmm, om over na de denken
jah, ik ga ze stiekem toch aan de zaal bezorgen denk ik
Ga je die zelf maken of koop je dat ergens?
Ik heb ze gezien op Etsy (voor een goeie 80 dollar) maar misschien dat ik toch een poging doe om ergens hout te kopen, te beitsen en dan houten letters op te lijmen en een laagje over te schilderen.Let op: gezien mijn klungelige status lijkt dit heel moeilijk en blijft Etsy de grootste kanshebber
Misschien is een leien bordje ook een idee, een veel goedkoper?Gewoon met krijt noteren. Natuurlijk is dat snel weggeveegd en dat is nu ook niet de bedoeling ;-)Ik kan misschien mijn kleeflettertjes gebruiken, heb nu toch n emmertje vol :-DAlvast bedankt voor je leuke ideetje!!
Ey he goed idee - een leien bordje beschrijven moet lukken!!!
Ik heb blauwe lettertjes gekocht in de zeeman en ga die gebruiken:-)
Bruidjes zijn toch o - zo inventief hé als het nodig is :D
Ik wil ook zulke stickers! Ik ben gister dan maar naar marrymakers geredenwas die winkel toch wel dicht zeker... Die bordjes zijn inderdaad zalig Rebbeca!Ik ga voor de stickers eens online kijken denk ik :D