Nu Online
Momenteel zijn er 742 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte stay ups?

6-5-2012 14:28:46
hallo,

Toen ik mijn lingerie ging kopen, hebben ze me ook stay-ups in ivoorkleur meegegeven voor een mooi geheel te hebben.. Maar als ik ze aandoe, heb ik dus witte voeten/benen en dat is niet zo mooi in mijn schoenen.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Witte/ivoor lingerie en dan toch stay-ups in "huidskleur"?
Ik heb dus ook jarretels gekocht. Ben dat helemaal niet gewoon en krijg het dus ook niet vastgemaakt aan die stay-ups. Iemand een tip?

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 707

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik6-5-2012 18:17:49

dag Ilse,

ik weet niet hoe lang je kleed komt, maar bij een lang kleed denk ik dat meest ivoorkleurige kousen gedragen worden.
Je zal ze wel bijna niet zien, maar het komt toch aangekleder over dan huidskleurig.
Dan zou het lijken alsof je geen kousen draagt.
Bij open schoenen zijn kousen wel niet zo mooi, denk ik.
Ze hebben mij jarretels afgeraden, omdat je dat te veel zou voelen trekken.
Maar ik weet het zelf niet, want nog niet uitgeprobeerd...
groetjes

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik6-5-2012 18:36:18

Hey Ilse,

Ik weet niet voor welke redenen jij de hold-ups wil dragen, maar ik ga ze alvast kopen..niet om overdag te dragen, want wij trouwen in de zomer en dan wil ik geen warme panty's aan, maar om na het avondfeest snel aan te trekken :). Ik weet dat mijn liefje er zot van is, dus doe ik het zo!
Grtjs

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik8-5-2012 13:50:21

Ik had geen kousen aan en heb daar geen moment spijt van gehad.. Dus voor mij is dat compleet overbodig en heb je er zelfs meer last van dan dat je er geniet van hebt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...