TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascale
14-4-2007
|
22-8-2006 14:00:41
hallo, geen paniek!als je twee maanden ver bent,is er nog niets veranderd aan je lichaam.ik zelf ka n het weten,want ikzelf was 5 maanden zwanger toen ik met mijn eerste echtgenoot huwde en er moest bijna niets veranderd worden.en toen was ik ook niet van de dikste.tamelijk mager.dus geen paniek. Groetjes van Skally
|
|
Dominique
25-11-2006
|
22-8-2006 15:21:38
Wel ik moet eerlijk zeggen ik vroeg het mij ook af, ben eergisteren ff wat vroeger met de pil gestopt om mijn regels te vervroegen en dacht als ik nu in 3maand trouw en ik zou zwanger zijn, zou je dan al iets zien, maar ja, de meesten weten toch pas laat dat ze zwanger zijn. Amaai je bent 10kg afgevallen proficiat, hoe heb je dat gedaan? Heb je nuttige tips?
Dominique 25.11.2006
|
|
Natacha
|
22-8-2006 15:33:17
Ik had ook eerst gedacht om 3 maanden voor ons huwelijk te stoppen met de pil. Maar ik dacht dat dit toch te veel op het nippertje zou zijn voor mijn gemoedsrust. Je weet nooit dat het meteen lukt. Een vriendin van mij had eerlijk gezegd al een buikje aan 3 maanden (maar zij trouwde toen niet, dus geen probleem). Toen heb ik belsoten van te stoppen met de pil 2 maanden voor ons huwelijk. Ik ben nog niet zwanger. Maar ik zoiets van "je weet maar nooit", stel dat je stopt en en het lukt meteen (da's niet zo frequent, maar toch gebeurt het hé). Dus wou ik me toch eens informeren (ik heb ook op sites gezocht enzo). Maar nu ben ik toch wat gerust gesteld.
Mijn dieet heb ik gestart in april. Ik volg het weight watchers dieet. Het is niet zo dat ik elke week ga ofzo. Ik volg gewoon hun principes (=punten tellen). Ik had dat ooit al eens gedaan, en was toen 20 kg verloren (wat er natuurlijk later allemaal terug is bijgekomen...typisch). Maar in april heb ik al mijn moed terug bijeen geraapt en opnieuw begonnen. Ik ben ondertussen 10,900 kg kwijt. Bedankt voor het compliment Dominique! Groeten! Natacha
|
|
Sabrina
12-8-2006
|
22-8-2006 16:46:14
Natacha,
ik zou het risico niet echt durven nemen. Je moet niet alleen rekening houden met het feit dat je trouwkleed misschien teveel zal spannen, maar misschien ben je ook we de hele dag misselijk??? Ik zou toch zoveel mogelijk van je dag genieten. Je weet inderdaad nooit dat het meteen prijs is é. Da's een heel belangrijke beslissing die jij en ventje alleen maar kunnen nemen...
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
23-8-2006 13:20:16
Hallo,
Ik ben momenteel net 12 weken zwanger en 'k denk niet dat het een probleem zou zijn om nog in m'n trouwkleed te kunnen. Ik heb nog niet echt een buikje. Wat wel een probleem zou zijn, is om in m'n topje te kunnen... 'k Heb namelijk vanaf 8 weken al een BH-maat groter moeten kopen! Dus misschien moet je daar wel op letten. Persoonlijk zou ik ook niet echt pas zwanger willen zijn op m'n trouwdag. Ik was wel niet zo heel erg misselijk, maar wel verschrikkelijk moe! 'k Zou 't nooit volgehouden hebben!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|