Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen was héél plezant!

6-5-2012 15:05:09
Hey iedereen,

Mijn vrijgezellen begon gisteren reeds op het schoolfeest van mijn nichtje en neefje.
Er was een schminkstand en mijn nichtje van 7 mocht zich uitleven op mijn gezicht.
Daarna naar mij thuis en daar kreeg ik geel hemd om aan te doen, paarse pruik op te zetten en duiveloortjes op te zetten.
Dan gingen we richting tram om naart stad (Antwerpen) te rijden.
Daar gingen we eerst iets eten in Da Giovanni. Lekker gegeten.
Toen zijn we in verschillende cafés geweest om pintje te drinken.
Nog even langs Bonaparte geweest om liedje te zingen!
Uiteindelijk zijn we in Irish times beland. Ierse pub waar er op vrijdag en zaterdag live muziek is.
Was er héél tof en hebben ons er rot geamuseerd, maar dat lag waarschijnlijk ook aan de andere mannelijke vrijgezellen die daar zaten. Laat op de avond zijn uiteindelijk de mannen ook nog binnengekomen. Pub was ondertussen leeggelopen.
Tegen half vijf deze morgen thuisgekomen. Dus het was een superavond en nu op naar 25 mei!

Alleen zit ik nu wel met ziek ventje thuis (want die kon niet zo goed tegen de drank )

Kelly
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1189

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:08:05

Heyla

Ik heb jullie gezien denk ik ..volgens mij zowel op de parking (daar aan Café Local), toen was je je juist aan het omkleden volgens mij en daarna ook nog van ver in de Irish Pub (jullie stonden achteraan aan het bandje), kan dit kloppen?

En uwe toekomstige, was hij toevallig eerder op den avond ook in Bonaparte en verkleed als Snelle Eddy? Hij trouwde ook op 25 mei...dus misschien is het uw hubbie-to-be wel!

Ik had gisteren ook mijn vrijgezellenavond in Antwerpen. Wij waren de meisjes in school-girl outfit (thema was Britney Spears)..zie mijn verslagje dat ik daarjuist geschreven heb!

Super dat jij ook een geweldige avond hebt beleefd! En veel plezier met het aftellen naar jullie grote dag...het komt echt dicht bij voor jou!

Lieve groetjes

Chantal

Kelly
25-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:25:04

Hey Chantal,

Heb me thuis omgekleed en we zijn pas om 17u richting Antwerpen vertrokken met de tram vanuit Wijnegem.
Maar in de ierse pub stonden we wel achteraan :-)

Mijnen toekomstige is eerst een dagje in Bobbejaanland geweest en zijn dan eerst nog iets gaan eten. Zij hebben eerst in De Rots gezeten waar die jenever moest verkopen en daarna nog in ander rock/metal café.
Die had enkel een rood t-shirt aan en zijn vrienden hadden een wit t-shirt.
Daar stond dan tekst op.
Die ligt nu uitgeteld in de zetel van de drank :-)

Er waren gisteren wel héél veel vrijgezellen op stap in Antwerpen. Verschillende groepen tegengekomen.

groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...