Terug naar overzicht
HeylaIk heb jullie gezien denk ik ..volgens mij zowel op de parking (daar aan Café Local), toen was je je juist aan het omkleden volgens mij en daarna ook nog van ver in de Irish Pub (jullie stonden achteraan aan het bandje), kan dit kloppen?En uwe toekomstige, was hij toevallig eerder op den avond ook in Bonaparte en verkleed als Snelle Eddy? Hij trouwde ook op 25 mei...dus misschien is het uw hubbie-to-be wel! Ik had gisteren ook mijn vrijgezellenavond in Antwerpen. Wij waren de meisjes in school-girl outfit (thema was Britney Spears)..zie mijn verslagje dat ik daarjuist geschreven heb! Super dat jij ook een geweldige avond hebt beleefd! En veel plezier met het aftellen naar jullie grote dag...het komt echt dicht bij voor jou!Lieve groetjesChantal
Hey Chantal,Heb me thuis omgekleed en we zijn pas om 17u richting Antwerpen vertrokken met de tram vanuit Wijnegem.Maar in de ierse pub stonden we wel achteraan :-)Mijnen toekomstige is eerst een dagje in Bobbejaanland geweest en zijn dan eerst nog iets gaan eten. Zij hebben eerst in De Rots gezeten waar die jenever moest verkopen en daarna nog in ander rock/metal café.Die had enkel een rood t-shirt aan en zijn vrienden hadden een wit t-shirt.Daar stond dan tekst op.Die ligt nu uitgeteld in de zetel van de drank :-)Er waren gisteren wel héél veel vrijgezellen op stap in Antwerpen. Verschillende groepen tegengekomen. groetjes,Kelly