Terug naar overzicht
OOOoooh je bent niet alleen hoor...Ik stelde het ook alsmaar uit om te gaan diëeten (en bij mij moeten er véél méér kilo's af..)Nu heb ik wél de stap gezet om naar een diëtiste te gaan en die controle doet me wel goed hoor...Nu op een weekje 1 kilo afgevallen, dus ik hoop nog enkele kilootjes kwijt te geraken..Kop op meid, en herpak je!! 't Komt wel goed!!!
Idem hier! Ik krijg er ook geen kilo's af. Ik ben bang als ik in juli mijn kleed moet gaan passen dat ik er niet meer ga in geraken!!! Ik wil geen crash dieet,maar gewoon letten op wat ik eet,minder cola drinken,minder snoep en koeken maar meer fruit en groenten. Zou moeten gaan? Toch? Succes met je dieet!! Je bent niet alleen xxx
1 maand naar de weight watchers en je bent ze kwijt,ik vond dit echt geen "dieet" meer een gezonde aanpassing van mijn eten.....ik begrijp je heel goed,heb zo ook mijn ups en downs,maar de ww passen bij mij het beste,je kan het ook online doen,dan moet je er niet naartoe,het motiveerd wel vind ik,als ik echt men best deed verloor ik 1.5 kilo per week,wel als het kan,2 keer per week wat sportenof steppen of zo,dan ging het zeer vlot! succes! je hebt nog even tijd en 4 kilo moet haalbaar zijn he,je gaat je veel beter voelen!Groetjes
hallo, bedankt voor de steun, vanaf vandaag beginnen we er weer aan vol goede moed, ik ga mijn uiterste best doen, misschien kunnen we hier mekaar wat steunen.prettige werkweek
Gelukkig ben ik niet de enige. Vanaf vandaag voor de derde keer nog eens opnieuw begonnen met een afvalplan. Sinds ik samen ben met mijn vriend een 8-tal kilo bijgekomen. Voel mij sinds januari niet meer goed in mijn vel. Durf zelfs niet meer uitgaan omdat ik mij in een rok en blote armen niet meer goed voel. Stom hé. In juni trouwt een neef van mijn vriend en mogen ook naar het feest. Ik hoop dat dit een extra geeft om gewicht te verliezen.