Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FAN-TAS-TISCHE VRIJGEZELLEN! Onvergetelijk!

6-5-2012 16:21:30
Hoi dames..

Ondertussen weer een beetje wakker geworden...na de meest fantastische vrijgezellendag/nacht!!

Mijn vrijgezellenteam had er echt ongelooflijk veel werk in gestoken om er voor mij een onvergetelijke dag van te maken! Dus hierbij deel ik graag mijn verslagje...want ik ben toch echt wel blij met zo'n schatten van vriendinnen! Het gaat een lang verhaal worden...want er is echt zooo veel om te herinneren

Om 10u stonden mijn meisjes voor mijn voordeur...met een grote ingepakte doos en heeeeel veel zakken/attributen! Was dus al meteen super nieuwsgierig en de zenuwen gierden door mijn buik.

Alles werd nog eventjes aan de kant gezet want ze toverden ineens een mega-luxe-ontbijt uit hun zakken en we zijn samen rond onze ontbijttafel gekropen om samen even rustig wakker te worden en elkaar te leren kennen. Het duurde niet lang of er werden al hele verhalen opgehaald over hoe iedereen haar vriend had leren kennen, tot hoe iedereen mij kent, enzovoort. De start voor de perfecte dag was dus gemaakt!

En toen begon het...ik kreeg een reuze grote roze map, waar een leuk tekstje opgeschreven stond. In deze map zaten in kleine enveloppen alle opdrachten die ik doorheen de dag zou moeten doen. En mijn team vertelde me toen dat ik 'opdracht 1' uit de map mocht nemen! (even tussendoor: op voorhand had ik van hen een boekje met 100-den vragen moeten invullen...en al snel bleek dat mijn antwoorden hierop de basis zou zijn voor de opdrachten die mij te wachten stonden). In de eerste envelop zat een cd, samen met de instructies (instructies waren allemaal op mooie papiertjes uitgeschreven en allemaal gelamineerd...echt kei veel werk van gemaakt!!!)... Ik moest mijn laptop opzetten en de cd er in steken. Het geluid dat uit de boxen knalde: "Hit me baby one more time - van Britney Spears" (--> Zij was mijn lievelingszangeres toen ik nog in de lagere school zat...dat was dus ook 1 van de vragen uit het boekje dat ik had moeten invullen). De opdracht was, om mijn bijpassende outfit aantrekken (denk: school-girl, kort rokje, geknoopt bloesje en staartjes) en een dansje verzinnen op de muziek (die zou ik later moeten performen ). Ook de rest toverde zich helemaal om in een Britney Spears - outfit. Dus we zagen er allemaal geweldig uit!

Telkens als ik een opdracht goed uitvoerde, kreeg ik een parel voor aan mijn ketting, zodat ik op het einde van de dag een mooie parelketting zou hebben. Dus mijn eerste parel was een feit!

Opdracht 2: Na helemaal in outfit te zijn...was het tijd voor mijn tweede opdracht. Ze wilden al mijn talenten wel eens uittesten en aangezien ik graag teken/schilder hadden ze de perfecte workshop bedacht: Ze haalden allerlei 'canvassen' boven waar allerlei lijnen op getekend stonden. Op het eerste zicht kon ik er nog niets uit opmaken, maar toen ik de 12 verschillende canvassen allemaal in volgorde had gelegd kon ik al zien wat er op stond: het was een tekening van mijn vriend en mij (gemaakt op basis van een foto van ons), en de bedoeling was dat ieder van ons een stukje van het canvas zou gaan schilderen (in de kleuren wit en bruin, zodat een sepia-effect verkregen zou worden). Iedereen dus vinnig aan de slag en het resultaat was PRACHTIG! Toen we alles weer bij elkaar legden, was het echt een super mooi groot schilderij van ons...en alles paste perfect bij elkaar! Echt suuuper leuk gedaan! En helemaal 100 % ik! Ze hebben alle canvassen nadien weer meegenomen en we krijgen dit terug als cadeau op onze trouw (volledig als schilderij...en dan kan mijn ventje het ook bewonderen!).

Opdracht 3: Daarna alles ingepakt ...en toen kreeg ik mijn derde opdracht: we gingen vertrekken naar een nieuwe locatie (later bleek dat we naar Antwerpen zouden trekken). Ik kreeg een flashy-roze trolly in mijn handjes gestopt die ik de hele dag mee zou moeten nemen want hier zat al het materiaal in dat ik nodig zou hebben voor alle volgende opdrachten. Aangekomen in Antwerpen (rond 12.30u) mocht ik uiteraard meteen mijn Britney-Spears dansje uitvoeren op de parking tegenover Café Local. Alles werd gefilmd (en zo heb ik dan ook nog eens reclame gemaakt voor een Antwerps-droogkuis bedrijf, want één van hun busjes was mijn achtergrond-decor...misschien dat we dat filmpje maar eens op moeten sturen...dan verdienen we er misschien nog geld aan ..haha ! Tis echt een super schraal filmpje geworden, want uiteraard ging ik helemaal op in mijn rol! Echt hilarisch! Als beloning kreeg ik een cadeautje: mijn bruidsboeket van snoep die ik de hele dag mocht meedragen.

Opdrachten daarna: Na een kort voettochtje richting Groenplaats kreeg ik daar enkele verzamelopdrachtjes. Bv. verzamelen van 20 tips voor een geslaagd huwelijk, verzamelen van een aantal voorwerpen die ik tijdens ons huwelijk zou nodig hebben, .... .

Na alles goed uitgevoerd te hebben gingen we even gezellig opwarmen met een drankje in een cafétje op de groenplaats. Ook hier kreeg ik een opdrachtje: ze hadden allemaal foto's van lichaamsdelen bij (handen, ogen, voeten, lippen, oren) van allemaal verschillende mannen (bleek achteraf dat de lichaamsdelen van de vrienden van mijn vriend te zijn...) en de bedoeling was dat ik per lichaamsdeel zou raden dewelke van mijn hubbie-to-be was. Een aantal herkende ik meteen: de handen, ogen en lippen zag ik direct dat dit mijn schatje was... maar de oren en voeten waren moeilijker! Bij de oren hadden ze echt elk herkenningspunt er af geknipt (dus ik zag geen haarkleur of zo) dus dat was echt niet simpel! Ook hadden ze het oor getrokken van Frederick dat niet echt een duidelijk kenmerk had (zijn andere oor heeft een moedervlek, dus die had ik direct herkend)...dus dat was wel grappig toen ik uiteindelijk het oor van nen andere vent had gekozen. Hetzelfde met de voeten..Ze hadden het op zo'n manier getrokken dat het leek alsof het een heel klein voetje was (terwijl Frederick grote voeten heeft), dus die foto had ik meteen aan de kant geschoven...terwijl dat dus wel de juiste foto was! Oepsie! Maar toch, ik had 3/5..dus ik was niet gebuisd !

Na opgewarmd te zijn was het weer tijd om te verhuizen naar een nieuwe locatie...dus ik mijn bruidsboeket mee en trolly achter mij aan (eigenlijk was het wel een goede oefening..dat bruidsboeket..want hoe vaak dat ik dat ding ergens liet liggen, of ergens tegen aan stootte.....een goede training dus voor de grote dag zelf!). We gingen richting Grand Bazaar waar ik allereerst ijsblokjes moest verzamelen in een grote pot. Die had ik al snel bijeen..en toen kreeg ik alles in mijn handen geduwd om mijn lievelings-cocktail te maken: Een blue lagoon, die al snel omgedoopt werd tot (Blue Freddy). En uiteraard moest ik mijn lekkere cocktails (met rietje en een vers stukje annanas op het randje van de beker) verkopen. Jammer genoeg mocht dit niet binnen in het shoppingcenter van de Security (ze waren wel zo lief dat we het nog binnen mochten maken)...dus wij hop de Meir op! 't was ondertussen een beetje aan het regenen, dus niet echt de leuke zomerse sferen om een lekkere cocktail aan te prijzen. Maar ik heb ze allemaal verkocht (door eerst te zeggen: kan ik u een GRATIS cocktail aanbieden ...en dan mijn 'vrije gift potje' boven te halen...waardoor iedereen toch wel een leuk bedragje doneerde ). En zo ook nog een leuke babbel geslagen met enkele zeer geïntereseerde mensen die mij veel plezier en succes wensten op mijn grote dag! Super leuk dus!

Daarna zijn we snel even de Panos binnen gesprongen, om even een hapje te eten (twas 5 uur ondertussen .. de tijd vloog echt enorm!), en daarna vertrokken we weer richting auto's omdat we gingen verhuizen naar een volgende locatie: Deurne!

Workshop nummer 2: Om half 7 werden we verwacht bij Dansstudio Malisa in Deurne waar we gingen 'Arabisch Buikdansen' (gebaseerd op mijn hobby's: : hip hop dansen (vroeger) en nu zijn we algemene danslessen aan het volgen; dus vonden mijn dames dat daar nog een nieuwe dansuitdaging bij kon). Ik mocht voor de gelegenheid mijn Britney Spears-outfit uittrekken en ik kreeg een volledig buikdans-outfit aan (compleet van zwierige rok, tot sexy bh met massa's parels en kraaltjes, tot ketting, tot hoofdband). Iedereen in blote buik dus klaar voor dit nieuwe avontuur... We kregen een dansroutine aangeleerd en op het laatst werd ons 'performance' gefilmd door de danslerares...Echt super leuke beelden om die achteraf terug te bekijken! Maar uiteraard moest ik daarna snel weer mijn oorspronkelijke outfit aan doen, want onze buikjes gromde nu echt wel heel hard!

Avondeten: Om half 9 hadden we gereserveerd in Amadeus (geweldig Spare-Rib restaurant in Antwerpen)...oh mannekes echt ZOOOO lekker! En hier zaten vele vrijgezellengroepen, dus maakte het extra sfeervol! Iedereen was in een super vrolijke, opgelaten bui, dus da's leuk wanneer je ook hier weer een opdrachtje kreeg (ondertussen mijn 11e opdrachtje):

Ze wilden mijn speech-kwaliteiten testen en op mijn opdracht-papiertje stond dat ik even de tijd kreeg om mijn speech te schrijven...enige voorwaarden, ik moest enkele woorden er in verwerken die zij mij opdroegen. Aangezien ik wel een goed schrijf-talent heb, was ik binnen de 5 minuten al klaar (wat veel verbaasde blikken van mijn vriendinnen gaf dat ik er zo snel mee klaar was)...dus zogezegd zo gedaan...mijn vriendinnen tjingelden met hun vork tegen hun glas om de zaal stil te krijgen...en ik kroop op mijn stoel... Alle andere vrijgezellenteams juigden mij gelukkig allemaal toe (wat echt super leuk was!). En toen mijn speech (de onderlijnde woorden, zijn de woorden die ik moest gebruiken):

"Liefste vrijgezellen-dames, Liefste hele-restaurant

Zoals mijn opdracht het opdraagt zal ik vol zelfvertrouwen mijn speech geven, zodat ik mijn speech-kwaliteiten aan jullie kan tonen.

Zoals julie allen weten, heeft mijn prins vorig jaar zijn aanzoek gedaan en heeft hij mijn ogen toen doen waterlanden. Ons verhaal begon allemaal in de jeugdbeweging. Na een lange vriendschap was het dan eindelijk zo ver: onze eerste kus was een feit en daar stonden we dan onder onze mooie treurwilg. Sinds die dag heeft hij de sleutel tot mijn hart en tot mijn brandkast verovert. Maar die pikante details zijn voor later op de avond....

Hartelijk bedankt voor jullie aandacht en ik wens jullie graag smakelijk eten!"

Na mijn speech barste er een luid applaus los (Oef ) en mocht ik van mijn heerlijke ribbetjes eten! Het smaakte echt enorm!

Opdrachtjes tijdens het uitgaan: En toen was het uiteraard tijd om het uitgaansleven in te trekken..
Aangezien het gehele dag thema zoals jullie nu al wel weten, Britney Spears was, trokken we richting den Bonaparte waar ik uiteraard mijn "Hit me baby one more time" luidkeels door de micro mocht brullen. Gelukkig hebben een aantal van mijn meisjes ook luidkeels meegezongen op het podium en een aantal vrijgezellen-heren ook aan het meebrullen waren voor het podium en zo ook mee de sfeer creëerden! Daarna was er nog een optreden van één of andere schlager-artiest, dat ook gefilmd werd..de film zou zijn videoclip worden, dus we moesten allemaal enthousiast meeklappen en juichen. De eerste twee takes was dat allemaal goed en wel, de derde keer waren we het wel beu en hebben we dan ook maar wat gekke bekken richting camera getrokken !

In den bonaparte dan ook nog wat opdrachtje gedaan: bv. lippenstift-kussen uitdelen in ruil voor geld, of op een t-shirt de handtekeningen verzamelen van de mannen-namen die er op stonden! Vooral van de andere vrijgezellengroepen heb ik wel wat geld kunnen lospeuteren! En ondertussen met hen ook nog wat gebabbeld over wanneer zij trouwen, van waar ze waren, ... . Dus een toffe bende!

Daarna hebben we nog wat andere cafétjes gedaan, ondere ander the Irish Pub, waar één van ons (single) vriendinnen touche had bij een Engels rugby-team... Ze wilden haar vergezellen naar mijn trouwfeest, maar kheb toch maar mijn VETO gegeven... 't was alleszins wel hilarisch!

Laat op de avond zijn we dan nog op een verwarmd terrasje beland waar we rustig nog wat bijgepraat hebben met de hele hoop. Was daar ook nog nen hele toffe ober die nog wat handtekeningen op mijn t-shirt had gezet en hier ook geld voor heeft gegeven: "oh da's mijn baas, hulpa 2 euro, oh dat lijkt op mijn naam hupla 2 euro, ... en zo ging hij maar door. Uiteindelijk was de rekening daar bijna gratis dus da's ook mooi meegenomen !

Moe maar voldaan zijn we dan uiteindelijk richting huis vertrokken en om 4u lag ik in mijn bedje!

Zoals jullie na dit lange lange lange verslag kunnen lezen was het dus echt een ONVERGETELIJKE DAG!!!! Op voorhand had ik er een beetje schrik voor omdat 3 vriendinnen uiteindelijk hadden afgehaakt door ja, hoe kan ik het anders noemen dan bitchy-gedrag vanuit hun kant (bv. ze vonden dat mijn getuige niet op tijd de datum had laten weten (terwijl ik dit zelf in november al aan hen had laten weten, dus dikke zever), dat het budget niet duidelijk was, terwijl mijn getuige 5 keer een nieuwe budgetberekening speciaal voor hen had opgemaakt voor hen, enzovoort)! Maar alle meisjes die er wel waren hebben mij deze problemen totaal doen vergeten! Ze hebben echt alles voor mij gedaan en mij de beste avond ooit bezorgd, dus ik ben echt blij met zo'n schatten van vriendinnen!

En nu ga ik wat rusten in de zetel...mijn wederhelft ligt ondertussen ook zijn roes uit te slapen! Zij zijn op stap geweest in Blankenberge en heeft er ook een super dag/nacht opzitten!

Lieve groetjes

Een heel gelukkig bruidje!

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1176

Kelly
25-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:03:46

Hey,

Wij hebben ook in ierse pub gezeten en hadden ook touche van die mannen.
Deden zelfs shirts uit (mama en schoonmama hadden veel plezier).

Was daar supertof!

groetjes,

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:10:15

Hoi,

Heel fijn!!
Ik heb ook de leukste vrijgezellen erop zitten, ook gisteren!
Toch fijn dat we dit mogen verwachten van onze vriendinnetjes!
Geniet nog na!
Hier per total in de zetel.. :-)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:11:05

Hey Kelly!

Hehe, toevallig, ik heb juist ook een reactie gepost in uw berichtje! Volgens mij heb ik jullie dus gezien!

't waren inderdaad echt grappige mannen...echt mee gelachen!

Lieve groetjes

Chantal

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-5-2012 17:11:21

Amai zo'n lang verhaal maar super om te lezen!!!
Je hebt echt wel een super dag achter de rug - super vriendinnen heb jij!!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:13:06

Hey Tiffanie

Super dat jij ook een geweldige vrijgezellenavond hebt gehad! 't is inderdaad echt leuk om te weten wat onze vriendinnetjes allemaal voor ons over hebben!

Ja, ik ben ook redelijk per total...maar ik kan nog communiceren...dat kan ik van mijn hubbie-to-be niet zeggen . Daar komt niet meer uit dan: hmm, mweuh, grom, ... en vooral veel gesnurk!!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:14:48

Hoi Rebecca

Ja 't is inderdaad een heel lang verhaal geworden...maar kvond het echt leuk om even op papier te zetten van wat ik mij nu allemaal nog herinner, zodat ik dit zelf later ook nog eens kan teruglezen! Ik heb inderdaad echt schatten van vriendinnen, heb echt heel veel geluk met hen!

Lieve groetjes

Chantal

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:27:18

Wat leuk zeg!

Met hoeveel vrouwen waren jullie?
Groetjes

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:31:13

Oooh, wat een leuk verhaal!

Ik ben ook van plan om het allemaal de dag erna neer te pennen, wanneer je je nog alles herinnert.

En ook hier de vraag: met hoeveel waren jullie?

Veel liefs

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:38:51

Amai, lijkt echt de max!
Dit zal je nooit vergeten :)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 17:53:42

@ Stephanie en Katrien: We waren met 9! Klein groepje, maar dat maakte dat iedereen elkaar echt wel goed heeft kunnen leren kennen, dat er niemand verloren bij liep en dat iedereen er bij hoorde! Echt een toffe bende dus!

@ Melissa: nee inderdaad dit zal ik nooit vergeten! Ik zit nog altijd met een grote glimlach op mijn gezicht als ik er aan terugdenk!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 18:43:43

Dag Chantal,

Ik kijk eerlijk gezegd al uit naar het verslagje van je trouwdag :-) aangename schrijfstijl heb je en super leuk om dit te lezen! :-)
Super dagje...echt tof!
Heb vorig jaar ook zo een canvas workshop gedaan op vrijgezelle van iemand en is inderdaad een heel mooi resultaat en ook een tof aandenken nadien!
Je dag zal ook super foto's opgeleverd hebben :-)!
Inderdaad, leuk als je vriendinnen hebt die zo een topdag voor je organiseren!!

groetjes en succes nog met de wedding voorbereidingen!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:13:48

Hey Sandra

Mercietjes voor je compliment, da's leuk om te horen dat je mijn verslagjes graag leest!

Ja de canvas workshop was echt een succes, een leuke manier op rustig in de dag te komen, terwijl je wat kan bijpraten en waarbij je inderdaad een leuk aandenken hebt voor achteraf!

En er zijn inderdaad heel wat leuke foto's en filmpjes getrokken/gemaakt...als ik de foto's gekregen heb zal ik hier ook nog een link posten zodat jullie ze eens kunnen zien!

Lieve groetjes

Chantal

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-5-2012 19:20:38

Aaaah, heel goed!
Bij zo een leuk verslag horen idd de foto's! Ben al benieuwd!
Die canvas is echt tof é...wij hebben ook goed gelachen toen hoor!
Gezien ik ook visagiste ben mocht ik het moeilijkste stuk van de canvas doen...ik had een 'vaste hand' volgens de rest...hilarisch...:-)!

groetjes!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 21:50:29

hehe, dat was bij ons ook: ik moest het gezicht van Frederick doen want de anderen wilden het niet op hun geweten hebben dat ze dat zouden doen mislukken ! Terwijl alles echt allemaal even goed is gelukt ! Kvond het wel grappig!

Ik ben ook al super benieuwd naar onze foto's...kheb er al een paar gezien op de kodak zelf..maar kben echt curieus naar al de rest! Ik hou jullie dus zeker op de hoogte!

Lieve groetjes

Chantal

Stefanie
23-2-2013
 Meld misbruik21-5-2012 13:09:28

Amai!

Het zal wel een onvergetelijke dag geweest zijn!
Klinkt super!

Ik doe alvast een aantal ideetjes op! Ik moet binnenkort ook een vrijgezellenavond organiseren :-)

Grtjs,
Sté

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...