Terug naar overzicht
Ik laat het niet doen, ik heb een bh gekozen met een halter, mijn kleed heeft ook een brede halter.Groetjes Marijke
hier wel kzit met een open rug
HoiIk doe het niet. Mijn ma heeft mijn kleedje zelf gemaakt en heeft het er ook nooit over gehad. Hebben een BH gekocht met in de winkel de voorwaarde dat we nog mochten komen wisselen. Dus direct naar huis gegaan om te passen onder het kleedje en paste perfect! GroetjesIne
Volgens mij is dat enkel nodig als je een diep uitgesneden achterzijde hebt. Een goede BH blijft waar hij moet zijn dus dat zou niet nodig moeten zijn om hem in te naaien.
Bij mij wel. Heb zoals Sanne zegt een diep uitgesneden rug.
Hangt een beetje van jouw kleed af..Als je een strapless kleedje hebt dan zou je dit eventueel wel kunnen doen... dan kan je kleedje nooit naar beneden zakken.Bij een open rug is het ook wel makkelijk maar bij een andere jurk zie ik het nut er niet van in om dit te doen...
ik doe het niet en heb toch een open rugbij mij hebben ze haakjes voorzien waardoor de sluiting van mijn bh naar onder getrokken wordt en de bandjes opzij en die worden dus in die haakjes vast gemaaktzonder bh ga ik nooit op stap dus ook niet in mijn trouwjurk en je ziet er helemaal niets vanblijkbaar is dit een manier die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak wordt gedaan
Bij mij gaan ze dat met klittenband doen. Zowel aan de achterzijde als de zijkanten
Ik had een strapless jurk en daar waren lusjes in bevestigd die ze dan rond je bh doen zodat die nooit kan "komen piepen" boven je kleed. Simpele en goede oplossing.
ik heb 2 patches laten innaaien in mn kleedje ( ook open rug ) en zonder BH zou ik me echt niet heel de dag op mn gemak voelen!
Bedankt v de reacties ,Ze heeft er lusjes ingenaaid .Ben blij dat ik het gevraagt heb ben nu gerust dat bh niet te zien zal zijn weer 1 zorg minder .