Terug naar overzicht
Proficiat, jullie hebben duidelijk genoten van jullie dagje! Ben benieuwd naar je verslagje en de fotootjes!
Ha ha ... nog een 5 mei bruidje waar ik met spanning op foto's en verslag wacht Maar dat gevoel zal je zeker nog kennen, "ooit" zat je ook nog aan de andere kant Alvast dikke proficiat aan het jonge bruidspaar!
Alvast een dikke proficiat en wij wachten met spanning en gezond ongeduld op het verslag & de foto's!
Proficiat mede 5 mei bruid xxxjes
Proficiat Dorien!Ik ben heel benieuwd naar je verslagje en vooral de foto's ook :-)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3831185416680&am...
Waauw, een hele dikke proficiat Dorien!!!!Helaas lukt de link niet:-)Dat vuurwerk ziet er alvast spectaculair uit:-)geniet van jullie honeymoon!En we kijken zoals je wel weet ontzettend uit naar je verslagje en foto's!veel groetjes
Alvast proficiat!!!De foto's zien er super uit!Ook ik kijk uit naar je verslag!!Groetjes.
wauw mooie foto's proficiat.
Jullie zagen er alvast heel leuk uit!Ik ben benieuwd naar meer... ;-)Grts,San
Heel mooi! Tof!!
Hey,Heel heel mooi met die sluier...Heel veel geluk samen en geniet nog maal zeer fel na...prachtigGroetjes Ellen
Dorien, ik ben blij dat jullie zo'n fijne dag achter de rug hebben. Je was een mooie bruid met een prachtige sluier! Ik ga jouw posts hier op het forum missen want ik vond je steeds een heel hartelijke en oprechte meid. Geniet van jullie getrouwde leven!!!
Proficiat Dorien, ik kijk vol verwachting uit naar je verslagje.
Een dikke proficiat!
hey dorien,dikke proficiat met jullie huwelijk.de foto's zien er al heel mooi uit.ben benieuwd naar je verslagje!!geniet nog van jullie leven samen.groeten tamara