Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 mei trouwers

7-5-2012 8:53:08
Het is zover, we gaan de laatste week in. Nog één week om de puntjes op de i te zetten en alles een laatste keer te overlopen. Het enige wat we niet in handen hebben is het weer maar dat zal de pret niet bederven hé.
Aan alle trouwers voor dit weekend alvast veel succes en veel plezier :-)

Groetjes,

Joachim.

Joachim
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1063

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 9:10:36

voorlopig ziet 12 mei er nog niet zo heel slecht uit hoor, dus we kunnen alleen maar hopen dat het zo blijft of beter wordt :-) maar met een droog weertje ben ik al blij genoeg :-)
veel succes en plezier nog!!

jan
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 10:47:27

weervoorspelling voor zaterdag is de laatste dag stukje beter geworden.

laten we hopen!

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 10:54:22

hallo

hier begint de stress te komen. vorige week was ik zo bezig met het weer echt niet meer normaal en daar draag ik nu de gevolgen van. heb al sinds gister hoofdpijn. vandaag gaat het al iets beter dan gister.
inderdaad het weer ziet er iets beter uit. we blijven duimen dat het zo blijft of mss nog beter.

morgen werk ik mijn laatste dagje. kijk er wel naar uit 1.5 week vrij.

heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en vooral geniet van jullie mooiste dag.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:03:07

Hier beginnen de zenuwen ook serieus te komen... hoofdpijn, krampen,... :-)
Ik blijf wel werken tot vrijdag, want al de voorbereidingen zijn toch gedaan en als ik thuis zou zitten dan zou ik nog meer nadenken en stressen...
Ik kijk 100x op ne dag naar de weersvoorspellingen en dit veranderd ook 100x maar tot nu toe valt het toch een beetje mee, niet hoe ik gehoopt had, maar pleeeeeeeeeease geen regen!!!
en dan zijn er nog mensen die op het laatste nipperke afbellen of ineens toch komen en dan kan ik heel mijn tafelplanning weer opnieuw doen... grrrrrrrrr... snappen die mensen het dan niet?!
Donderdag mag ik mijn jurk gaan halen en ik kan niet wachten om hem aan te doen, maar langs de andere kant wil ik niet dat deze dag voorbij zijn, want al die voorbereidingen zijn zo leuk en verloofd zijn geeft ook zo een speciaal, gelukkig gevoel.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-5-2012 11:03:09

Oh zo fijn - geniet van de laatste dagen aftellen - ik duim voor mooi weer !

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 11:08:46

We duimen allemaal voor het weer, als het maar droog blijft, en niet te koud, want onze ceremonie verloopt buiten, voor de rest hier bijna alles klaar, denk ik toch :-), onze bedankjes zijn aangekomen met de post, en de andere zijn klaar in de winkel, nu komt het echt wel dichtbij, de zenuwen beginnen nu wel te komen, spannend,
morgen komt mijn vriendin aan van Wit-rusland aan, en woensdag mijn tante van Spanje, dus 't is allemaal wel wat spannend, Onze tafelindeling is ook klaar en de manier hoe we de mensen naar de tafel wijzen ook, nu nog uitzoeken wie in welke volgorde we in stoet naar het gemeentehuis en de ceremonie moeten rijden, en dan aftellen tot onze grote dag :-)

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 12:37:47

Bedankt Joachim, jij ook veel succes en alle anderen ook natuurlijk!

Hier ook veel zenuwen en nochtans zou het niet nodig mogen zijn want het meeste geregeld.

Wat het weer betreft: een bui hier en daar is niet zo erg meer, maar er zijn de laatste tijd dagen geweest dat het non stop regende en dat zou wel erg spijtig zijn. Zo verheugen we ons wel eens te meer om naar de zon te vertrekken na de grote dag!

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 13:44:06

Frank Deboosere heeft zonet op VRT gezegd dat het dit weekend hoogstwaarschijnlijk droog blijft :)! Wel 15 graden maar zolang het droog is ben ik al content!

Ik ben al vanaf vandaag in verlof, het huis nog een beetje aan de kant doen, werken voor school en dan vanaf morgen alles op alles voor de trouw!
Woensdag kleed gaan afhalen (finally!) en dan nog allemaal kleine prustdingen!

Qua stress valt het hier nog bijzonder goed mee, had het nooit gedacht eigenlijk. Denk dat mn hubbie-to-be meer last heeft dan ik :), best wel schattig om te zien!

Veel succes nog bruidje en geniet nog van de laatste voorbereidingen
Liefs*

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik7-5-2012 15:13:25

amai ineens mensen die zeggen ik kom nie of ik kom wel :s
hier moet niemand meer zeggen ik kom niet of ik kom wel want alles is al bezorgd aan de feestzaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...