Terug naar overzicht
Hoi Els,Ik wist ook helemaal niet wat kiezen en alhoewel mijn kapper wel boeken had, was er daar helemaal niets bij dat ik mooi vond en bij mij paste. Ik heb dan gewoon uitgelegd wat voor stijl ik mooi vond (strak of eerder los enzo van die dingen) en in wat voor stijl mijn trouwjurk is. Daarna is mijn kapster met wat ik gezegd had zelf aan de slag gegaan en het is echt heel mooi geworden! Bovendien ga je toch redelijk op voorhand je kapsel eens proberen, dus als het van de eerste keer niet lukt, geen nood, dan kun je gerust nog een tweede keer gaan en ondertussen zal je kapper ook wel weer nieuwe ideeen hebben over hoe het dan wel mooi zou kunnen worden...Groetjes en veel plezier ermee!Evelienps. er zijn wel een aantal sites waarop je kan gaan zien, alleen ontglippen de namen me nu...
Els, als je naar de www.trouwshop.com gaat kun je daar heel wat toffe id-en ivm kapsel, enz. opdoen..(ps: je moet wel doorklikken naar het forum)Groetjes.
hey,Op www.dressedbyjill.nl (onderaan de site vind je wedding hair) vind je tal van voorbeelden. Hopelijk ben je daar iets mee.
Vraag aan je kapster om een eigen creatie te doen en bespreek dan samen wat je wel of niet mooi vind, mijn nicht trouwt op 11.09 en ik moet haar haar opsteken, en ik heb met haar besproken wat ze mooi vind en mijn creatie wat gedaan, we zijn al tot een mooi einde gekomen.Je kan ook eens in de krantenwinkel gaan voor boeken over kapsels, er eens in bladeren en zien wat je mooi vindt, kan je dan een boekje kopen.Voor een kapster is het heel moeilijk om op te steken naar de hand van een foto, snit, kleur, ... is geen probleem, maar opsteken is echt wel nio gemakkelijk om het hetzelfde te doen.Groetjes Joke
Hallo,Ben even gaan kijken op de site dreesed by jill en heb inderdaad enkele mooie kapsels gezien. Ga ze binnenkort eens beginnen uitproberen.Alvast bedankt voor de tip!Ingrid