Terug naar overzicht
bij ons komen er van de 135 , een 10 man niet, wegens gezondheid, reis , ...dus vind dit al bij al nog goed meevallen,had meer mensen verwacht die gingen afhaken, maar is toch niet zo :)groetjes
Bij ons was het heel gemakkelijk...er is niemand van de uitgenodigden die heeft afgezegd :-) Bij het afgeven van de uitnodigingen kregen we al direct te horen: Wij zijn aanwezig! Dus ik moet me niet bezig houden met een lijstje, handig :-)Groetjes
Wij hebben reactie gevraagd voor woensdag 9 mei. We hebben in totaal 147 mensen uitgenodigd. Tot hiertoe hebben er 70 mensen bevestigd. We moeten nog van 35 mensen een reactie krijgen. Mijn collega's waren allemaal met partner uitgenodigd, maar iedereen komt zonder, dus dat maakt wel direct een verschil. Daarnaast studeren er nog een aantal van onze genodigden waardoor die niet kunnen komen..
Bij ons ook voorlopig nog niemand afgezegd! Superleuk! We moeten nog van 5 mensen horen of ze al dan niet komen maar ze hebben nog tijd tot 1 juni.Liefs,Nathalie
Bij ons hebben ze nog tijd tot 1 juni maar de bevestigingen lopen TOTAAL NIET vlot!Van de 80 mensen op receptie 1 (suite inclusief) komen er 25 en het avondfeest voor 60 personen (suite inclusief) komen er 24...Er zijn véél mensen bij die "het eerst thuis nog eens moeten overleggen". Serieus, begrijpe de mense nu écht ni da het belangrijk is da je zo snel mogelijk iets laat weten...?Groetjes Niki