Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen na uitnodiging: hoe zit dit bij jullie?

7-5-2012 14:17:59
Hoi iedereen,

1 week na de uiterste datum hebben we alle reacties binnen (nog een 10-tal mensen moeten aanmanen, dus dat viel nog mee). Wij hadden 93 genodighden voor de receptie waarvan 78 bevestigingen en 95 genodigden voor het avondfeest waarvan 86 bevestigingen. Dit komt neer op zo'n 9 à 10% afzeggingen, wat normaal is heb ik me laten vertellen. Wij zijn dus blij met de opkomst!

Hoe zit dit bij jullie?

Groetjes

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1058

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 16:28:28

bij ons komen er van de 135 , een 10 man niet, wegens gezondheid, reis , ...
dus vind dit al bij al nog goed meevallen,
had meer mensen verwacht die gingen afhaken,
maar is toch niet zo :)

groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 20:01:25

Bij ons was het heel gemakkelijk...er is niemand van de uitgenodigden die heeft afgezegd :-) Bij het afgeven van de uitnodigingen kregen we al direct te horen: Wij zijn aanwezig! Dus ik moet me niet bezig houden met een lijstje, handig :-)

Groetjes

An
9-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 20:09:05

Wij hebben reactie gevraagd voor woensdag 9 mei. We hebben in totaal 147 mensen uitgenodigd. Tot hiertoe hebben er 70 mensen bevestigd. We moeten nog van 35 mensen een reactie krijgen.

Mijn collega's waren allemaal met partner uitgenodigd, maar iedereen komt zonder, dus dat maakt wel direct een verschil. Daarnaast studeren er nog een aantal van onze genodigden waardoor die niet kunnen komen..

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 20:26:11

Bij ons ook voorlopig nog niemand afgezegd! Superleuk! We moeten nog van 5 mensen horen of ze al dan niet komen maar ze hebben nog tijd tot 1 juni.

Liefs,

Nathalie

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 21:59:10

Bij ons hebben ze nog tijd tot 1 juni maar de bevestigingen lopen TOTAAL NIET vlot!

Van de 80 mensen op receptie 1 (suite inclusief) komen er 25 en het avondfeest voor 60 personen (suite inclusief) komen er 24...

Er zijn véél mensen bij die "het eerst thuis nog eens moeten overleggen". Serieus, begrijpe de mense nu écht ni da het belangrijk is da je zo snel mogelijk iets laat weten...?

Groetjes Niki

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info