Terug naar overzicht
Wij kondigen het aan met een knal, dat er een trouwfeest aankomen zal. Op vrijdag 7 september zijn jullie welkom bij ons thuis, voor het feestgedruis. We schieten van acht tot half tien, dat houdt alvast de kwade geesten tegen! We verwelkomen jullie met frisdrank of bier, dat zorgt gegarandeerd voor plezier! We zullen dus niet vergaan van 'den dust' en... oh ja! Oordopjes zijn zeker een must! Ten laatste om half 12 is het uit met de pret, want dan moet het toekomstige bruidspaar naar bed! Om goed uitgerust te zijn voor 'de grote dag', om jullie opnieuw te kunnen verwelkomen met onze grootste lach! Tot dan! Hoi, dit gaat het dus bij ons worden! Hopelijk heb je hier iets aan.Grtjes.
Wij kondigen het aan met een knal, dat er een trouwfeest aankomen zal. Op vrijdag 7 september zijn jullie welkom bij ons thuis, voor het feestgedruis.
We schieten van acht tot half tien, dat houdt alvast de kwade geesten tegen! We verwelkomen jullie met frisdrank of bier, dat zorgt gegarandeerd voor plezier! We zullen dus niet vergaan van 'den dust' en... oh ja! Oordopjes zijn zeker een must!
Ten laatste om half 12 is het uit met de pret, want dan moet het toekomstige bruidspaar naar bed! Om goed uitgerust te zijn voor 'de grote dag', om jullie opnieuw te kunnen verwelkomen met onze grootste lach!
Tot dan!
Hoi, dit gaat het dus bij ons worden!
Hopelijk heb je hier iets aan.
Grtjes.
Deze nemen wij, het is inbranding en schieting samen :D(het lijkt wel sterk op voorgaande)Na enige tijd wonen…hebben we beslist om ons huisje te tonen.Wat jullie ook al weten, gaan we trouwen,zoals het hoort gaan we een feestje bouwen!MAAR…Eerst gaan we voor onze trouw met de kanonnen schieten,om daarna onze glazen vol te gieten. We schieten van acht tot negen, dat houdt alvast de kwade geesten tegen! We verwelkomen jullie met frisdrank of bier, dat zorgt gegarandeerd voor leute en plezier! We zullen dus niet vergaan van 'den dust' en... oh ja! Oordopjes zijn zeker een must! Op 3 november 2012 zijn jullie van harte welkom bij ons thuis, vanaf 19uur, voor de inbranding en het trouwfeestgedruis.Ten laatste om half 12 is het uit met de pret, want dan moet het toekomstige bruidspaar naar bed…
Merci voor jullie tekstjes!Ze waren een goede hulp om op weg te geraken!Ze zijn al gedrukt en kunnen mee met de aankondiging verstuurd worden!Merci! x
Hey Jontje, Wat is het uiteindelijk dan geworden, als ik zo nieuwsgierig mag zijn
Dat van jullie :-)Ik moest enkel een aanpassing doen omdat het niet bij ons thuis is, dus kon ik dat met het feestgedruis niet gebruiken maar voor de rest is het volledig hetzelfde.En wij schieten van 8 tot 9 (ik vond dat het iets meer rijmde met tegen)En omdat wij het niet te laat willen maken vond ik een uurtje schieten niet slecht.Want ik moet de volgende dag weer fris en monter in mijn zaak staan en een uur vroeger als anders, daarmee :-)Maar het tekstje staat op onze graag iMac, anders had ik het gekopieerd en hier eens geplaatst.groetjes en nogmaals bedankt! x
Hey, k'ben blij da ik heb kunnen helpen Wij houden de schieting de avond voor de trouw, zie het niet zo zitten, maar het ventje wil het zou, en de vrienden.Nog veel succes!
bij ons is de maandag voor de trouw.Ook door ons zelfstandig zijn een beetje en omdat ik de dag van de trouw wakker moet zijn om 6u zag ik dat zeker niet zitten.Dus ik ben heel blij dat het int begin van de week is bij ons.Jij ook nog veel succes!x
Aan deze tekstjes heb ik ook wel wat aangehad! Thx!Amai de dag voor het huwelijk, ik zou dat ook niet zien zitten, maar vroeger was dat ook zo hé!wij doen het één week voor de trouw!Veel plezier iedereen!xxx