Terug naar overzicht
euhm... ik heb er een héél simpel antwoord op Jullie trouwen en jullie beslissen!!!! Niets van aantrekken! Als hij het dan niet lust, dan is dat pech voor hem! Dan eet'm maar voor dat'm vertrekt!Jullie moeten toch niet alles gaan veranderen voor 1enkele persoon!? Als hij dan zo onbeschoft wil zijn, dan is dat zijn probleem.. ik zou me daar alvast niets van aantrekken... Maar begrijp je wel dat je voor iedereen wel wilt goeddoen. Maarja dat gaat ook niet altijd. groetjes Patrizia xxx
bwa ik wil ook niets aanpassen en ga dat zeker niet doen met zo een onbeleefd gedrag, maar ik voel me der gewoon echt niet goed bij.
Kennen de ouders van je aanstaande hem bijvoorbeeld?Ik denk als een oudere garde hem op dat moment zou aanspreken, dat hij dan wel rustiger zou zijn :-).En je verloofde mag er ook iets op zeggen natuurlijk...jullie zijn nog niet getrouwd en een getuige kan altijd gewisseld worden denk ik dan!Zou er ook niet mee omkunnen met zo een boertig gedoe!groetjes!
Inderdaad niet zo leuk... Wat zegt je verloofde? 't Is per slot van rekening zijn getuige. Misschien kan hij eens met hem praten?En anders: negeren. Al is dat niet makkelijk met iemand die waarschijnlijk de hele dag in jullie buurt zal vertoeven... Je kan hem misschien niet bij jullie aan tafel zetten tijdens het eten?
De verloofde is fan van de negeer actie, dat heeft hij gisteren ook gedaan. Maar ik kan je vertellen, de sfeer was weg gisteren avond. Ik was blij toen hij vertrok.K vrees dat ik het niet kan maken om de 2 getuigen niet aan de ere tafel te zetten.
Ik ben zelf ook een moeilijke eter en begrijp dus dat mensen niet alles lusten, maar dat is totaal geen excuus om boertig te beginnen doen en luidop commentaar te geven op het eten. Doe gewoon jullie zin voor het eten op de trouw en als hij het niet lekker vindt, tja, dat is dan spijtig voor hem. Zolang jullie het maar goed vinden! Misschien best eens vragen aan je verloofde om met zijn getuige te praten? Ik neem aan dat hij zijn gedrag toch ook niet super vond.
Hey Sara,Niet leuk voor je.. Ik wilde gewoon zeggen: getuigen hoeven niet per se aan de eretafel. Wij hebben aan onze getuigen en hun partners zelfs gevraagd waar ze het liefst zitten, aan de eretafel of bij de vaste vriendengroep ;-)Dus het kan eigenlijk wel... Bij ons was er nu geen reden om dit te doen, behalve de voorkeur van de getuigen zelf.Groetjes!
Amai, wat een onbeleefde boer! Wie denkt hij wel dat hij is? Het is jullie trouw en niet die van hem, dus hij moet zich maar aanpassen aan wat jullie kiezen. Ik zou hem dit al lang gezegd hebben, maar dat bewaart de goede vrede natuurlijk niet. Bij ons gaan de twee getuigen van mijn vriend ook niet aan de eretafel zitten. Al hun andere vrienden zitten aan een andere tafel en wij denken dat ze het wel leuker zouden vinden om bij die bende te zitten dan bij onze familie. (Mijn twee getuigen zijn mijn broer en mijn tante en die zitten dus wel aan de eretafel.)