Terug naar overzicht
Hoi Monica,ik heb op 2 juni ook mijn vrijgezelle, spannend hé :-)Eigenlijk heb ik er 2, eentje met de famile en eentje met de vriendinnen, omdat we anders een té grote groep hebben en das ook niet zo gezellig natuurlijk, kan je niet met iedereen een babbeltje slaan ;-)Dus mijn beste vriendin organiseert mijn 2e vrijgezelle en voor haar ga ik een 'goodie bag' maken. Wat ga ik er insteken ? Papieren zakdoekjes, voor als ze traantjes laat op ons huwelijk :-) Mascara, snoepjes, ... leuke hebbedingetjes dus :-) Misschien kan je zoiets in de aard geven aan al je vriendinnen..Veel plezier ! Groetjes, Kim
Hallo Monica,Ik heb op 2 juni ook mijn vrijgezellendag. Kijk er ook naar uit! Kga hier volgen want heb ook nog geen idee welke kleine attentie ik hen kan geven. Groetjes Laura
Hier een link naar het topic dat mij hier heel goed op weg heeft geholpen.http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=409131 Nog veel succes!Groetjes
Ik heb geen attentie voorzien, want wou dat achteraf doen, dus zal dit ook eventjes volgen!Wij dachten eraan venten en vrouwen samen te roepen voor een bbq...Ma zal toch eens kijken welke ideetjes nog tevoorschijn komen.Groetjes