Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezelledag

7-5-2012 19:29:45
Hallokes!
Op 2juni heb ik mijn vrijgezelledag..leuk! Ik kijk er al naar uit!
Nu zou ik de dames die meegaan graag verassen met iets maar weet niet goed wat.
Hebben jullie ideetjes of wat hebben jullie zoal gedaan?
Alvast bedankt!
Grtjs Moni

Monica
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 638

kim
7-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 19:56:12

Hoi Monica,

ik heb op 2 juni ook mijn vrijgezelle, spannend hé :-)
Eigenlijk heb ik er 2, eentje met de famile en eentje met de vriendinnen, omdat we anders een té grote groep hebben en das ook niet zo gezellig natuurlijk, kan je niet met iedereen een babbeltje slaan ;-)

Dus mijn beste vriendin organiseert mijn 2e vrijgezelle en voor haar ga ik een 'goodie bag' maken. Wat ga ik er insteken ? Papieren zakdoekjes, voor als ze traantjes laat op ons huwelijk :-) Mascara, snoepjes, ... leuke hebbedingetjes dus :-) Misschien kan je zoiets in de aard geven aan al je vriendinnen..

Veel plezier !
Groetjes, Kim

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 20:05:23

Hallo Monica,

Ik heb op 2 juni ook mijn vrijgezellendag. Kijk er ook naar uit! Kga hier volgen want heb ook nog geen idee welke kleine attentie ik hen kan geven.

Groetjes Laura

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik7-5-2012 20:35:05

Hier een link naar het topic dat mij hier heel goed op weg heeft geholpen.
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=409131

Nog veel succes!

Groetjes

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 22:39:36

Ik heb geen attentie voorzien, want wou dat achteraf doen, dus zal dit ook eventjes volgen!
Wij dachten eraan venten en vrouwen samen te roepen voor een bbq...
Ma zal toch eens kijken welke ideetjes nog tevoorschijn komen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...