Terug naar overzicht
Proficiat!! Jullie zagen er super uit en hele mooie foto's!
Proficiat, mooie foto's, jullie stralen én een heel mooi kleedje.
Proficiat! Erg mooie, romantische foto's!
proficiatjullie zagen er inderdaad beeldig uit.
Oh, heel mooi kleedje ja!Heel mooie stijl van foto's ook!Proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjes
Kei mooi! Proficiat
Proficiat met jullie huwelijk!! Hele leuke foto's!!
ik kan helaas niks zien als ik op de link klikt...Werkt dit niet omdat ik gene facebook heb :-)
ik kan ze ook niet zien
Dikke proficiat! Jullie zagen er absoluut heel stralend uit
Hey Marijke,Dikke proficiat met jullie huwelijk, mooi kleedje trouwens, had hetzelfde en dan nog op dezelfde dag! GroetjesBarbara
Gefeliciteerd! Het zijn inderdaad prachtige foto's :-)
proficiat met jullie huwelijk jullie zagen er prachtig uit mooie jurk trouwens grtz nanske
Kan de foto's ook niet zien, vreemd! En ben nog wel zoooo nieuwsgierig ;-) Kan je ze ergens anders posten? Of in een bericht? Doei!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, geniet er nog maar van!
Hey,Super mooi!Heel veel geluk samen en geniet nog heel veel na...groetjes Ellen
Dàt noem ik mooie fotografie zie!MOOI!Groetjes!
proficiat Marijke - mooie foto's !!
Hoi Marijke,Een hele dikke proficiat!Jullie foto's zijn inderdaad magnifiek!Ik wens jullie heel veel succes en geluk toe!veel groetjes
Hallo iedereen!Wij waren op huwelijksreis, dus efkes niet kunnen reageren hier! Wat trouwens ook fantastisch was! Eindelijk met zijn tweetjes genieten en geen zorgen meer!Ik ga hier nog een link zetten met foto'shttps://plus.google.com/photos/101782400015722868143/al... misschien kunnen jullie de foto's hier wel zien...en er staan er meer op dan op Facebook :)en de site van onze fotograafwww.eyeshootphotographs.beGroetjes