Terug naar overzicht
passen ze niet samen? Ik draag verlovingsring en trouwring aan zelfde vinger
Of je trouwring aan de andere vinger? Mijn verlovingsring past net iets beter aan mijn linkerringvinger, dus zal ik mijn trouwring rechts dragen...
Mijn verlovingsring zal ik ook links dragen en trouwring rechts. Is dit geen optie voor jou?
ik heb die van mij laten verkleinen (gratis het eerste jaar, anders zo'n 12€)
Ik zu gewoon eens naar de juwelier gaan of bellen want het kan verschillen van zaak tot zaak...
Ik draag mijn verlovingsring zelfs niet aan een ringvinger, maar aan mijn rechter wijsvinger. Mijn verlovingsring is te groot om aan een wijsvinger te dragen en met dat mijn ventje mij op vakantie ten huwelijk heeft gevraagd, ben ik die daar beginnen dragen om hem toch al te kunnen dragen. Ik had dan gezegd dat ik hem zou late verkleinen als heel de familie het wist van onze trouw, omdat ik vermoede dat iedereen hem wel zou willen zien. Maar nadat we heel de familie hadden ingelicht, was ik het al gewoon dat ik mijn verlovingsring aan mijn wijsvinger draag. En ik heb aan mijn linker ringvinger al jaren een andere ring die enkel daar mooi is en rechts bewaar ik voor mijn trouwring. En het stomme aan het hele verhaal is, dat mijn ventje die ring van mijn linker ringvinger gemeten heeft en in de winkel de maat doorgaf. De verkoopster zij dat mijn ring een standaard maat had en 90% van de vrouwen die maat had, maar dat ze toch eens even zou zien of de maat van mijn verlovingsring overeen kwam met de opgegeven maat. Jaja klopte als een bus. Mijn ventje was niet zo goed gezind hierover, maar ik draag hem nu bijna een jaar en zou hem vreselijk missen moest ik hem ergens anders dragen.