Terug naar overzicht
Iedereen moet natuurlijk zelf die keuze maken maar wij hebben ook geen videograaf genomen.Persoonlijk kijken wij nog liever naar foto's al dan niet digitaal, als je dat laatste kan bekomen van je fotograaf dan kan je ook makkelijk foto's delen met familie en vrienden via de pc !groetjesAnn-Sophie
Hallo,moest je iemand kennen in de familie die zou kunnen filmen, dan zou ik dat zeker aanraden ! Wij hebben beide : foto's en video (dvd eigenlijk) en beide zijn hele mooie herinneringen. Er zijn dingen die niet op foto weergegeven worden, sfeermomenten die leuker zijn op video,...Dat hoeft daarom geen professionele cameraman te zijn é....Geniet er nog van,Sabrina12.08.2005
Hoi,Bij mij komt mijn vriendin Els een hele dag filmen. Ze doet dat wel meer en kan goed monteren. Ik ben heel blij dat we zo een DVD kunnen laten maken, want de fotograaf kost als genoeg. Als we dan ook nog een videograaf moeten gaan betalen...Maar je moet natuurlijk zelf weten wat jij belangrijk vind.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Bekijk eens de videografen die publiciteit maken op deze website.Hun prijzen vallen beslist mee, en je hebt een professionele reportage!Een mail is zo gemaakt!
Kijk ook eens naarwww.videomanie.be Bekijk onze gratis demo.Uit een videofilm kunnen wij nadien honderden foto's halen.Afprinten of een slide-show van maken.Lees hiervoor onze voorwaarden.Vriendelijke Groetn,Theo