Terug naar overzicht
Hey,Mijn broer had voor mijn man zijn vrijgezellen een ganzenbord getekend met daarop wat foto's van mijlpalen in zijn leven. Eerste auto, eerste job, hobby's en op het einde het altaar. Bedoeling was dat hij met opdrachten aan het altaar moest geraken. Onderweg kreeg hij vragen over mij en wat opdrachten.Ze waren ook in de ardennen gaan mountainbiken en ook daar kreeg hij proeven. bv: een stuk van het parcours naast zijn fiets lopen ipv te fietsen,...Heeft hij geen sport/hobby van waaruit je kan vertrekken?groetjessofie
Ik heb het vrijgezellen team van mijn verloofde hierover horen praten:http://www.cafefiets.be/index.php?p=home_beVerder moeten het ook niet speciaal opdrachtjes zijn, maar kunnen ze er ook gewoon een leuke mannendag van maken: paintball, karten, op café gaan, of gewoon allerlei sportieve activiteiten...
Wel, mijn man is heel sportief en zijn vrienden ook (allemaal in dezelfde sportclub). Voor de vrijgezellen van een van hen, hadden ze een dagje-aan-zee voorzien met opdrachten op de dijk, go-karten en ... paardrijden ! Geen van hen allen had ooit paard gereden maar te oordelen naar de foto's en het filmpje, was het zo te zien hilarisch . Hij heeft er in elk geval heel erg van genoten want ze hebben natuurlijk ook wat terrasjes afgeschuimd en tenslotte afgesloten met een karaoké-avond.