Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gevraagd..

7-5-2012 21:43:53
Hallo,

Ik kom eigenlijk een beetje ongewoon hulp vragen maar ik kreeg net telefoon van mijn broer ( getuige van mijn verloofde ) dat ze blijkbaar een groot detail over het hoofd gezien hebben voor de vrijgezellen van mijn verloofde.. Ze hebben er nl. niet aan gedacht om wat opdrachten te verzinnen, nu zijn het allemaal nogal druk bezette mannen en vroegen ze om mijn hulp. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met een vrijgezellenavond, en al zeker niet dat van een man.. dus vroeg ik me af of jullie leuke ideetjes hebben, eventueel van jullie verloofde/echtegenoot??

Dank u wel alvast :-)

delphine
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1487

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik7-5-2012 21:56:29

Hey,

Mijn broer had voor mijn man zijn vrijgezellen een ganzenbord getekend met daarop wat foto's van mijlpalen in zijn leven. Eerste auto, eerste job, hobby's en op het einde het altaar. Bedoeling was dat hij met opdrachten aan het altaar moest geraken. Onderweg kreeg hij vragen over mij en wat opdrachten.
Ze waren ook in de ardennen gaan mountainbiken en ook daar kreeg hij proeven. bv: een stuk van het parcours naast zijn fiets lopen ipv te fietsen,...

Heeft hij geen sport/hobby van waaruit je kan vertrekken?

groetjes

sofie

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik7-5-2012 22:08:44

Ik heb het vrijgezellen team van mijn verloofde hierover horen praten:
http://www.cafefiets.be/index.php?p=home_be

Verder moeten het ook niet speciaal opdrachtjes zijn, maar kunnen ze er ook gewoon een leuke mannendag van maken: paintball, karten, op café gaan, of gewoon allerlei sportieve activiteiten...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik8-5-2012 9:41:45

Wel, mijn man is heel sportief en zijn vrienden ook (allemaal in dezelfde sportclub). Voor de vrijgezellen van een van hen, hadden ze een dagje-aan-zee voorzien met opdrachten op de dijk, go-karten en ... paardrijden ! Geen van hen allen had ooit paard gereden maar te oordelen naar de foto's en het filmpje, was het zo te zien hilarisch . Hij heeft er in elk geval heel erg van genoten want ze hebben natuurlijk ook wat terrasjes afgeschuimd en tenslotte afgesloten met een karaoké-avond.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...