Hey allemaal,
Onze dag is al gepasseerd, wat is het vlug gegaan!
5u15 opgestaan samen met mijn moeder die in ons huis sliep, bruidegom sliep thuis bij zijn ouders...
Frisse douche genomen en vertrokken naar de kapster (5u40), mijn schoonmoeder zat daar ook al :-)
Om 7u15 was mijn haar klaar iets later dan voorzien maar geen probleem.
Toen we thuiskwamen stond de cameramann al aan de deur ( in de regen)...
Dee schminkster kwam langs en de fotograaf was er ook al.
Toen was het tijd voor mijn trouwkleed aan te doen --> joepie!
Mijn moeder heeft toch wel een halfuurtje werk gehad om 8u30 kwamen de broers en de zussen, oma's en opa's al toe want om 9u00 zou mijn ventje hier toekomen, super spannend!
We zien de grote zwarte bus voor de deur stoppen: eventjes zenuwen...
Mijn ventje belde aan super momentje ( hij vond mij super mooi!) en hij had een prachtig boeketje mee!
Nog wat familiefoto's in de tuin genomen en dan op naar de kerk :-)
Niemand zag ons zitten in de bus super!
Wel zenuwen: zo veel volk aan de kerk!
Dan het moment: Mijn papa brengt mij naar het altaar waar hij me 'afgeeft' aaan mijn ventje ( nog eens gezegd: goed voor zorgen hé :-) )
^Bruidskindjes hadden het ook super gedaan!
Een hilarisch momentje in de kerk toen mijn ventje zijn belofte las hij zei : "ik zal je lichaam koesteren" in plaats van " ik zal je glimlach koesteren" :-) eentje om nooit te vergeten (en ook een mooi compliment ;-) )
De brandweer stond buiten aan de kerk fantastisch ( loeiende sirenes,...)
Dan gaan eten naar de feestzaal en foto gaan nemen: leuk, we hebben er echt van genoten al regende het een beetje en was het koud,...
Terug naar de zaal waar al bijna de eerste receptie begon, leuk receptie met lekkere hapjes iedereen was tevreden...
Voor ons avondfeest hadden we de flitspaal gehuurd amai wat heeft die aantrek gehad! Hilarische foto's! iedereen was er weg van! We zijn echt blij dat we dit genomen hebben! Iedereen had meteen zijn bedankingsfoto mee en iedereen was laaiend enthousiast!
Als gastenboek hadden we ook iets speciaal de cinétuur: de mensen schrijven op een glasplaats en daaronder zit een camera die alles opneemt en alle geluid registreerd.
We zijn al benieuwd tegen dat we het resultaat zullen zien!
Het eten was super lekker! Onze openingsdans was een mix en er was meteen ambiance in de zaal de mensen stonden recht en klapten in hun handen :-) super! ( mix met vogeltjesdan,YMCA,Macarena,...)
Daarna is het feest goed losgebarsten tot 5u30, waren waren super moe maar héél gelukkig! We hebben echt genoten van onze dag! niets misgelopen, alles super inorde wat kan een mens nog meer wensen na zoveel voorbereiding...
groetjes, sorry voor het lange verslag
2 foto'som een tipje van de sluier te lichten...
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150832812324061.432409.690859060&type=1#!/photo.php?fbid=3630310568599&set=t.690859060&type=3&theater