Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste bezoek aan Jagré...Zalig!!! Alleen 1 probleem :'(

7-5-2012 23:42:51
Hey iedereen!!!

Nog maar een paar dagen geleden opende ik een topic ivm youniek en grote maten....
Maar tijdens mijn verdere zoektocht hier op het forum kwam ik terecht bij Jagré in Deurne.

Vandaag ging ik bij mijn meter langs samen met mijn mama en kwam het kleed ter sprake,
ik wist dat de tijd echt begon te dringen en toen we al lachen zeiden 'spring straks ergens binnen en
past he :D' begon het eigenlijk heel erg te kriebelen om toch wat rond te zoeken.

Aangezien ik wist dat bij Jagré een afspraak maken niet perse noodzakelijk was,
belde ik snel even de winkel op.
Ik vroeg naar de outlet winkel en ze vertelden mij dat deze open was dus meteen de auto ingesprongen,
richting de outlet.
Na een uur rijden daar eindelijk aangekomen leek deze gesloten te zijn,
terug naar Jagre gebeld en blijkbaar had de bazin mij wat verkeerd begrepen en dacht ze
dat ik de gewone winkel bedoelde, welke wel op maandag geopend is.
Gelukkig was de gewone winkel slechts 10min verder dus meteen weer de auto ingesprongen :)

Eens daar dan eindelijk te zijn aangekomen ( veeeel verkeer - 17u ) eerst
even de etalage goed bekeken. Wat een mooie jurken :O
Bij het binnenkomen voelde ik me eerlijk gezegd wat ongemakkelijk...
Zouden ze echt wel grote maten hebben? Gaan ze wel vriendelijk zijn?

Al snel kwam er een vrouw naar ons toegelopen ( iemand die daar werkt, jong en lang zwart haar :D - super lieve trouwens :D ) die ons vroeg waarmee ze kon helpen.
Alles snel even uitgelegd en naar de grote maten gevraagd, die ze ons met veel plezier toonde achteraan de winkel.
Eerst mocht ik even alleen met de mama en schoonmama de jurken goed bekijken en mijn favorieten aantonen.
Zij hing deze dan even in een paskamer ( wat zijn die grooot en gezellig :O ) en toen mijn keuze's mooi
klaarhingen stelde ze voor deze even te passen. Ze vroeg of ik dit met haar wou of met de mama.
Persoonlijk heb ik de mama gekozen aangezien ik mij niet altijd even zelfzeker voel over mezelf aangezien ik psoriasis heb en ik me daar soms nogal voor schaam...

In ieder geval toen ik de eerste jurk aantrok, het pashokje buitenkwam, op het blokje ging staan
en mezelf in de spiegel bekeek was ik meteen verkocht!
Wat was de jurk prachtig! Ik voelde me een echte prinses!!!!!
En eindelijk voor de eerste keer was een jurk eens te groot ipv dat ik me ergens moest inwurmen xD

Na die eerste heb ik nog 2 jurken gepast ( was al half6 als we aankwamen en winkel sluit om 6u )
en deze waren beiden ook prachtig! Ik was gewoon helemaal verliefd, maar de eerste had toch mijn echte voorkeur.

Een jurk bestellen kon niet meer zo kort op, daarom zou ik het toonzaalmodel mogen aankopen als ik deze echt zou willen en zou ik wat korting krijgen.

Nu heb ik al heeeel erg goed nagedacht, maar heb ik mijn keuze nog niet echt gemaakt.
Ja de jurk is echt mijn droomjurk maar....Ze is 380 euro over budget, iets waar ik echt niet kan overgaan jammer genoeg :'( Dus hopelijk krijg ik nog van iemand onverwachtse steun ... Dan kan ik misschien toch nog schitteren op onze huwelijksdag in die perfecte jurk ^^

In ieder geval...
Mijn ervaring met Jagre was super!
Ik ga zoiezo zo snel mogelijk nog eens trug om nog eens te passen,
misschien dat dat mij helpt bij mijn definitieve beslissing :D

Iedereen was echt heeeeel erg vriendelijk, lief,
totaal NIET opdringerig, integendeel, stelden zelf voor om rustig thuis na te denken
aangezien dit niet iets is om zomaar te beslissen....
Ik ben onzeker binnen gegaan, maar vol zelfvertrouwen en een goed gevoel buiten gegaan.

Ook waren ze heel lief voor ons 1 jarig zoontje die mee was.
Ilyano'tje heeft dat hele uur gewoon heel de winkel doorgekropen
en kwam steeds aan de spiegel, maar hier maakten ze geen enkel probleem van zolang
hij maar braaf was.
Dat is voor mij echt wel een pluspunt!!!!

In 1 woord was Jagre voor mij ..... FANTASTISCH!
En ze mogen mij daar binnenkort zeker terug verwachten...
Hopelijk met een ietswat breder budget xD

Dorien
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 3561

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik8-5-2012 5:15:53

Dag Dorien

Ik hoop dat je budget vind, kan je niet ergens anders schrappen (goedkopere schoenen en lingerie mss), dn kun je op die manier toch extra budget voorzien. Of eens lief lachen naar de mama misschien?

Mijn bijna man, heeft zijn kostuum bijvoorbeeld in de C&A gekocht (wel de iets duurdere van duur) maar hij koopt zijn kostuums daar altijd en ook voor de trouw heeft hij dat gedaan. ALs je dan sommige bedragen hoort van kostuums val ik wel stijl achterover.

Zorg dat je je goed voelt in je jurk, dan ga je echt straen.

hopelijk lukt het voor jou!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik8-5-2012 8:46:23

zoals caroline zegt, mss ergens anders op besparen, heb ik ook gedaan,
kostuum komt ook van de c&a alsook de kledij voor de kindjes
en aangezien mijn man nooit een kostuum draagt was de keuze snel gemaakt

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 9:19:05

ik heb mijn kleed ook bij jagré gehaald. ze waren mijn petersponsor tijdens de miss maxi belgium dus wou ik daar kopen. tis inderdaad echt super daar. kan het iedereen aanbevelen!!!

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 11:24:29

Besparen zal niet lukken..
We doen alles al aan het goedkoopste aangezien enkel mijn vriend werkt en ik werkzoekend ben, we komen met 1 loon amper rond en als we iets extra hebben geven dit liever aan eten ofzo voor Ilyanotje.

Dit is zowat onze rekening :

Uitnodigingen waren 77 euro
Decoratie 200 euro
Zaal 200 euro
Drank word achteraf gerekend
Stadhuis 80 euro
Ringen 150 euro
Vriend zijn kledij word door zijn ouders betaald
Visagie/haar 170 euro
Manicure/gezichtsverzorging/... 100 euro
Boeket 50 euro
Traiteur : 1550 euro
DJ : 320 euro
...

We moeten nu echt al rekenen van wanneer het vakantiegeld enzo aankomt, hoeveel kunnen we per maand missen,...Deze maand zelfs misgerekend waardoor we rekening van elektriciteit zijn vergeten...Grote ramp dus :S

Mijn kleed ging ik met mijn verjaardag betalen, dan krijg ik toch gemiddeld 400 euro, en dat was dan ook mijn budget. Daar had ik nog eens 100 euro gerekend voor schoenen en juweeltjes en de lingerie krijg ik van mijn tante.
Dus plaats om te 'besparen' lukt echt niet, of we moeten bvb ringen nemen uit de 'sjikkenbak' xD Hebben onze ringen nu zo goedkoop omdat we niet voor een setje gekozen hebben, maar een ring uit de gewone mannen en vrouwencollecties die sterk op elkaar lijken, daardoor besparen we al heel veel en je ziet zelfs niet dat ze normaal gezien niet bij elkaar horen.

Onze feest ( traiteur en drank ) moet maar de week na het feest betaald worden en dit zullen we doen met de cadeau's...

Dus...Jammer genoeg geen besparingen mogelijk aangezien nu alles al zo krap is uitgerekend :'(

Da's dan het nadeel van zo jong te trouwen als je nog maar net bent gestopt met studeren he :) En aan mijn mama kan ik dat niet vragen aangezien ze zelf niet echt financieel stabiel is.... Maar we trekken onze plan wel :)
Zal een gewoon kleedje uit de h&m moeten worden dan, of ik moet gaan onderhandelen voor korting, maar dat durf ik nu ook niet :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-5-2012 11:59:52

Dorien, je zegt dat je wat korting zou krijgen gezien het om een toonzaalmodel gaat. Wel, kan die 380 euro dan niet de korting zijn? Vragen kan altijd he! Als je dit niet durft face to face, awel, doe dan een telefoontje. Ik zal super hard voor je duimen want elk bruidje heeft het recht om te stralen!

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 12:31:17

Hehe, ja 10 percent normaal gezien, wat ik zelf niet al te veel vind, zou dan maar 84 euro zijn, maar ik moet 80 betalen om in te nemen dus komt dan op geen korting neer eigenlijk.

Tja ik kan proberen maar ben daar niet echt goed in xD
Zal nog eens met de mama's moeten langsgaan hehe :D

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 13:19:05

Hey, ik snap dat je op dit moment geen extra besparingen kunt doen. Mijn vriend werkt pas omdat hij verhuisd is, maar hij heeft gelukkig na 7 dagen al een vast contract. Ik ben ook nog jong en pas afgestudeerd waardoor ik nog niet eens recht op dop heb. Ik heb vorige week mijn job opgezegd en nu maar zoeken! Bij ons ligt alles vast, dus ook de kosten.... Kun je zoeken naar een andere winkel waar ze die jurk hebben? Misschien zit er wek een prijsverschil in? Nu vind ik 10% wel weinig aangezien het om een showmodel gaat, ik heb 10% beurskorting gekregen, maar een jurk dat zoveel * is aangedaan en uitgetrokken verdient toch wel wat meer korting....

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 13:51:37

Ik zat ongeveer hetzelfde boven budget... nu ja het budget dat ik in mijn hoofd had ik heb er wat voor aan mijn spaargeld gezeten en we besparen al enorm veel omdat we heel veel zelf doen :-) goed nadenken, budget bezien, overleggen en zien wat je gaat doen... en tien procent korting is misschien inderdaad wel wat weinig...

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 14:44:14

Maar je zei toch dat ze ook een outlet winkel hebben? Misschien hebben ze daar ook een hele leuke jurk hangen waarbij je je even goed in je vel voelt?

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 20:38:34

Zal ze nog eens mailen en bekijken he :)

Ze hebben inderdaad een outlet, maar heb eerst gebeld (aangezien het toch een uur rijden is) en momenteel enkel kleedjes tot maat 46 en dat is echt te klein, zal ook nog even duren voor ze terug wat grotere binnen krijgen jammer genoeg.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-5-2012 20:42:17

Heb je geen andere outlets in de buurt? Ik dacht dat Farah Love dit ook had (niet zeker - check de website eens)

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik8-5-2012 21:57:54

Niet meteen nee, jammer genoeg en aangezien mijn hart echt naar die jurk uitgaat word het moeilijk zoeken naar een andere :'(
Heb ze even gemaild of de prijs nog bespreekbaar was, maar ik vrees er voor.
Hopelijk willen ze er toch nog iets aan afdoen aangezien mijn mama en schoonmama ook daar hun suitekleed wilden halen maarja...

kelly
15-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 23:10:20

Ik heb onlangs mooie bruidsjurk zien hangen bij ann sophie in sint marten latem ze hebben 3 winkels misschien moet je hun eens bellen of ze een lange trouwjurk hebben int wit als je dat wilt het is outlet zeker nie duur .we hebben er suitekleding gekocht ze hebben een site v telefoonnr.In sint niklaas heb je botique couture lage prijs van jurken en vriendelijke dame . veel succes met de zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info