TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
12-5-2012
|
8-5-2012 5:15:53
Dag Dorien
Ik hoop dat je budget vind, kan je niet ergens anders schrappen (goedkopere schoenen en lingerie mss), dn kun je op die manier toch extra budget voorzien. Of eens lief lachen naar de mama misschien?
Mijn bijna man, heeft zijn kostuum bijvoorbeeld in de C&A gekocht (wel de iets duurdere van duur) maar hij koopt zijn kostuums daar altijd en ook voor de trouw heeft hij dat gedaan. ALs je dan sommige bedragen hoort van kostuums val ik wel stijl achterover.
Zorg dat je je goed voelt in je jurk, dan ga je echt straen.
hopelijk lukt het voor jou!
|
|
tamara 7/9/2012
|
8-5-2012 8:46:23
zoals caroline zegt, mss ergens anders op besparen, heb ik ook gedaan, kostuum komt ook van de c&a alsook de kledij voor de kindjes en aangezien mijn man nooit een kostuum draagt was de keuze snel gemaakt
|
|
stephanie
13-7-2012
|
8-5-2012 9:19:05
ik heb mijn kleed ook bij jagré gehaald. ze waren mijn petersponsor tijdens de miss maxi belgium dus wou ik daar kopen. tis inderdaad echt super daar. kan het iedereen aanbevelen!!!
|
|
Dorien
13-7-2012
|
8-5-2012 11:24:29
Besparen zal niet lukken.. We doen alles al aan het goedkoopste aangezien enkel mijn vriend werkt en ik werkzoekend ben, we komen met 1 loon amper rond en als we iets extra hebben geven dit liever aan eten ofzo voor Ilyanotje.
Dit is zowat onze rekening :
Uitnodigingen waren 77 euro Decoratie 200 euro Zaal 200 euro Drank word achteraf gerekend Stadhuis 80 euro Ringen 150 euro Vriend zijn kledij word door zijn ouders betaald Visagie/haar 170 euro Manicure/gezichtsverzorging/... 100 euro Boeket 50 euro Traiteur : 1550 euro DJ : 320 euro ...
We moeten nu echt al rekenen van wanneer het vakantiegeld enzo aankomt, hoeveel kunnen we per maand missen,...Deze maand zelfs misgerekend waardoor we rekening van elektriciteit zijn vergeten...Grote ramp dus :S
Mijn kleed ging ik met mijn verjaardag betalen, dan krijg ik toch gemiddeld 400 euro, en dat was dan ook mijn budget. Daar had ik nog eens 100 euro gerekend voor schoenen en juweeltjes en de lingerie krijg ik van mijn tante. Dus plaats om te 'besparen' lukt echt niet, of we moeten bvb ringen nemen uit de 'sjikkenbak' xD Hebben onze ringen nu zo goedkoop omdat we niet voor een setje gekozen hebben, maar een ring uit de gewone mannen en vrouwencollecties die sterk op elkaar lijken, daardoor besparen we al heel veel en je ziet zelfs niet dat ze normaal gezien niet bij elkaar horen.
Onze feest ( traiteur en drank ) moet maar de week na het feest betaald worden en dit zullen we doen met de cadeau's...
Dus...Jammer genoeg geen besparingen mogelijk aangezien nu alles al zo krap is uitgerekend :'(
Da's dan het nadeel van zo jong te trouwen als je nog maar net bent gestopt met studeren he :) En aan mijn mama kan ik dat niet vragen aangezien ze zelf niet echt financieel stabiel is.... Maar we trekken onze plan wel :) Zal een gewoon kleedje uit de h&m moeten worden dan, of ik moet gaan onderhandelen voor korting, maar dat durf ik nu ook niet :)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-5-2012 11:59:52
Dorien, je zegt dat je wat korting zou krijgen gezien het om een toonzaalmodel gaat. Wel, kan die 380 euro dan niet de korting zijn? Vragen kan altijd he! Als je dit niet durft face to face, awel, doe dan een telefoontje. Ik zal super hard voor je duimen want elk bruidje heeft het recht om te stralen!
|
|
Dorien
13-7-2012
|
8-5-2012 12:31:17
Hehe, ja 10 percent normaal gezien, wat ik zelf niet al te veel vind, zou dan maar 84 euro zijn, maar ik moet 80 betalen om in te nemen dus komt dan op geen korting neer eigenlijk.
Tja ik kan proberen maar ben daar niet echt goed in xD Zal nog eens met de mama's moeten langsgaan hehe :D
|
|
Alessia
7-9-2012
|
8-5-2012 13:19:05
Hey, ik snap dat je op dit moment geen extra besparingen kunt doen. Mijn vriend werkt pas omdat hij verhuisd is, maar hij heeft gelukkig na 7 dagen al een vast contract. Ik ben ook nog jong en pas afgestudeerd waardoor ik nog niet eens recht op dop heb. Ik heb vorige week mijn job opgezegd en nu maar zoeken! Bij ons ligt alles vast, dus ook de kosten.... Kun je zoeken naar een andere winkel waar ze die jurk hebben? Misschien zit er wek een prijsverschil in? Nu vind ik 10% wel weinig aangezien het om een showmodel gaat, ik heb 10% beurskorting gekregen, maar een jurk dat zoveel * is aangedaan en uitgetrokken verdient toch wel wat meer korting....
|
|
Sanne
11-8-2012
|
8-5-2012 13:51:37
Ik zat ongeveer hetzelfde boven budget... nu ja het budget dat ik in mijn hoofd had ik heb er wat voor aan mijn spaargeld gezeten en we besparen al enorm veel omdat we heel veel zelf doen :-) goed nadenken, budget bezien, overleggen en zien wat je gaat doen... en tien procent korting is misschien inderdaad wel wat weinig...
|
|
Elke
3-8-2012
|
8-5-2012 14:44:14
Maar je zei toch dat ze ook een outlet winkel hebben? Misschien hebben ze daar ook een hele leuke jurk hangen waarbij je je even goed in je vel voelt?
|
|
Dorien
13-7-2012
|
8-5-2012 20:38:34
Zal ze nog eens mailen en bekijken he :)
Ze hebben inderdaad een outlet, maar heb eerst gebeld (aangezien het toch een uur rijden is) en momenteel enkel kleedjes tot maat 46 en dat is echt te klein, zal ook nog even duren voor ze terug wat grotere binnen krijgen jammer genoeg.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-5-2012 20:42:17
Heb je geen andere outlets in de buurt? Ik dacht dat Farah Love dit ook had (niet zeker - check de website eens)
|
|
Dorien
13-7-2012
|
8-5-2012 21:57:54
Niet meteen nee, jammer genoeg en aangezien mijn hart echt naar die jurk uitgaat word het moeilijk zoeken naar een andere :'( Heb ze even gemaild of de prijs nog bespreekbaar was, maar ik vrees er voor. Hopelijk willen ze er toch nog iets aan afdoen aangezien mijn mama en schoonmama ook daar hun suitekleed wilden halen maarja...
|
|
kelly
15-6-2012
|
8-5-2012 23:10:20
Ik heb onlangs mooie bruidsjurk zien hangen bij ann sophie in sint marten latem ze hebben 3 winkels misschien moet je hun eens bellen of ze een lange trouwjurk hebben int wit als je dat wilt het is outlet zeker nie duur .we hebben er suitekleding gekocht ze hebben een site v telefoonnr.In sint niklaas heb je botique couture lage prijs van jurken en vriendelijke dame . veel succes met de zoektocht
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|