Silke
6-10-2012
|
8-5-2012 9:38:30
Moet inderdaad een zware dag vol emoties geweest zijn! Gelukkig dat het van je verloofd "maar" een wonde is en niets meer! Hopelijk is er bij je schoonvader ook positief nieuws! Hou je goed!
|
|
An
18-5-2012
|
8-5-2012 10:01:39
Goh amai dat zal wel verschieten geweest zijn! Ik duim mee voor goede resultaten en een spoedig herstel!
Bij je zin "Het besef kwam er ineens dat de trouw nog 121 dagen ver is...en het idee dat er iemand zou wegvallen tegen dan weegt toch even door! " schoten mijn ogen vol tranen. Hier nog steeds de oma/"2e mama" van mijn vriend, ze houdt tegen alle verwachtingen van de dokters zo goed vol en ik denk echt dat ze haar best doet om onze trouw te halen. Ik was dat ook al even aan het hopen, maar de laatste dagen ben ik weer zo bang dat ze ons toch nog vroeger zal verlaten...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-5-2012 10:10:18
@ Silke: inderdaad...de wonde zal zeker genezen :-) maar dat is zo een traaaaag proces é...pff!
@ An: Oh, heel erg! Dat is echt zo bang afwachten...en je mag er idd niet aan denken dat er een paar dagen voor jullie grote dag iets zou gebeuren! Met mijn verloofde zijn opa is het vorig jaar extreem goed verlopen gezien zijn leeftijd en zware operatie (1 long weggenomen). Tumor was toen weg, geen nabehandeling en goed herstel...en nu dit...met zijn bijna 81 jaar is dat altijd kritiek... Veel sterkte nog! Ik hoop dat je toch nog kan genieten van de laatste voorbereidingen!
groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
8-5-2012 10:29:47
ik heb mijn schoonvader verloren enkele weken geleden (niet voorstelbaar dat ik al enkel weken schrijf is gelijk nog gisteren ) dit wens je niemand toe veel beterschap voor beiden . mijn papa heeft ook longkanker overwonnen en heeft ook maar 1 long . De dokter heeft tegen mij gezegd toen dat papa goed onkruid moest zijn want de meeste overleven longkanker niet dus wens ik je toe dat opa ook goed onkruid is
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-5-2012 10:46:49
Ik denk het wel ;-) het is ne sterke mens...maar ja, op die leeftijd...er kan vanalles gebeuren é! Ik wacht op nieuws... Heel erg van je schoonvader Tima...het zet toch extra druk tijdens de voorbereidingen waarschijnlijk? Veel sterkte nog voor jou en de familie!
|
|
Veronique
24-8-2012
|
8-5-2012 10:49:57
Ai, heel veel beterschap aan je ventje, en hij zal maar wat tevreden zijn met zijn privé-verpleegstertje... Gelukkig is het inderdaad niet nog erger... Toen mijn nichtje trouwde zijn er op 24u tijd 3 verschillende dingen gebeurd. Om 6u 's ochtends mijn opa overleden in 't ziekenhuis, enkele uren later moesten we aanzetten voor het huwelijk van mijn nicht, waar dan iedereen met gemengde emoties stond en niemand echt goed wist hoe zich te gedragen... tegen dat we van het trouwfeest naar huis reden, moesten we direct doorrijden naar't ziekenhuis met mijn zwangere zus, want die moest plots bevallen! In moment van rouw dus opnieuw een blijde gebeurtenis... het leven kan echt raar gaan. Ik denk ook dikwijls... nog zo lang... hopelijk blijft alles goed gaan, en kan iedereen er bij zijn.... We zullen een kaarsje extra doen branden.
|
|
nancy
14-9-2012
|
8-5-2012 11:02:33
Hoi Sandra,
Veel beterschap aan je toekomstige hé!! Gelukkig valt het allemaal wat mee en weet ik zeker dat jij een goede verpleegster gaat zijn zodat alles wel in orde komt.
En hopelijk komt het met de opa ook in orde hé!! We zullen voor jullie duimen!! Sterkte!!
Groetjes, Nancy
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-5-2012 11:02:48
Dat hoor je heel vaak Veronique...als er een kindje op komst is, dat er ook iemand de familie verlaat...bij jullie was het dan nog dezelfde dag...amai! Heel veel emotie op 1 dag dan! Ja, een kaarsje branden...dat ga ik ook doen vanavond...hopen dat mijn liefje zijn opa morgen naar huis mag en dat zijn vinger snel geneest :-)!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-5-2012 11:03:59
@ Nancy: ja, heb men roeping gemist...misschien moet ik mij nog heroriënteren op de arbeidsmarkt ;-)! komt wel goed ja! Merci...mijn duimen liggen ook al in de knoop voor een goede afloop voor zijn opa!
|
|
Claudia
13-10-2012
|
8-5-2012 12:51:55
oei geen leuk nieuws... In ieder geval veel beterschap & spoedig herstel!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
8-5-2012 13:22:36
Hey, mijn grootvader is twee weken geleden geopereerd. Ze hebben bij hem heel zijn blaas eruitgehaald opdat de kanker maar bleef terugkomen. Hij zal voor de rest van leven met een zakje moeten rondlopen... Het is een serieuze ziekte en we hopen allemaal dat hij er op onze trouw bij kan zijn. Hij is heel zwak en al wat ouder en de kans is groot dat hij in het ziekenhuis zal liggen, maar dan zullen we hem sowieso in het ziekenhuis verrassen want hij hoort er nu eenmaal bij. Ik wens je vriend en zijn opa een spoedig herstel toe en heel veel succes! Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-5-2012 20:38:59
Man man, Sandra, de wereld zal inderdaad voor jullie even niet gedraaid hebben! Je hubbie kon je toch op een andere manier duidelijk maken dat hij wat meer aandacht van je wou Soigneert hem maar goed en geniet zelf wat van de pauze in de voorbereidingen. Straks gaat het nog harder kriebelen als je er weer aan begint. Net als de andere bruidjes hier duim ik voor zijn opa!!
|
|
Niki
30-6-2012
|
8-5-2012 22:10:30
Veel beterschap!
Iedereen wil zijn dierbaren er graag bij hebben op de trouw maar jammer genoeg is da ook ni altijd mogelijk...
Vorig jaar in juli is de opa van m'n verloofde overleden en 3 weken geleden mijn oma plotseling...
Ik duim mee dat alles goedkomt!
Groetjes Niki
|
|
Sandra
7-9-2012
|
9-5-2012 8:28:17
Bedankt voor het medeleven dames! Zijn opa zou vandaag naar huis mogen, dat is al positief! Het resultaat van de onderzoeken is nog afwachten.
@Rebecca: inderdaad, als hij aandacht te kort had, had hij dat gewoon mogen zeggen :-) het is een gedoe, die wondzorg...genezing verloopt zeer traag en moeizaam! maar t komt wel goed...
groetjes
|
|
cindy
1-9-2012
|
10-5-2012 8:35:30
hallo sandra ik wens je veel sterkte met je ventje en zijn opa.ik snap dat je bang bent dat er mensen kunnen wegvallen .mijn grootouders zijn 89 en 90 en ik ben ook bang dat ze er niet meer zullen bij zijn .maar we mogen de moed niet opgeven en we zullen nog maar een kaars doen branden. voor ik het vergeet de gemeente heeft gebeld dat de papieren in orde zijn en we mogen bellen voor een afspraak groetjes cindy
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-5-2012 12:45:24
ah, wij mogen ook langs gaan op de gemeente ;-)! succes é! en bedankt voor het medeleven!
groetjes
|
|
kim
7-7-2012
|
11-5-2012 22:28:04
Hey Sandra,
ik duim mee dat alles in orde komt voor je verloofde zijn opa! Ik had ook nooit gedacht om namen van onze gastenlijst te schrappen wegens overlijden en het is spijtig genoeg 2 maal gebeurd op nog geen jaar tijd ... Mijn favoriete tante'ke en mijn schoonvader ... Dus ik duim mee dat je dit verschrikkelijke gebeuren niet hoeft mee te maken!
En oef ... wat een geluk dat het voor je vriend niet erger was hé! Maar zal toch efkes verschieten geweest zijn :)
Groetjes, Kim
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-5-2012 9:59:58
Dag Kim,
Heel erg voor jullie! Ik herinner mij je post over je schoonvader...echt kippenvel! Een overlijden komt altijd te vroeg...hoe oud of hoe jong de persoon ook is é. Maar ze kijken zeker mee op 7 juli en je kan altijd een moment inlassen van herdenking op jullie dag (ballon oplaten is altijd heel mooi). Veel sterkte toch met het verwerken!
Het is aan het genezen, maar het gaat traag hoor...maar ben het al gewoon om de wonde te zien met al dat verzorgen :-). Mijn roeping als verpleegster mss toch gemist? :-)
groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-6-2012 11:06:31
Voor de mensen die nog een 'opvolging' hebben staan op deze topic :-):
Mijn aanstaande zijn opa is gisteren geopereerd aan een vernauwing in de halsslagader...blijkbaar verkalking van een bloedklonter. Operatie goed verlopen, morgen mag hij van intensive care naar een gewone kamer...OEF!!!
En nu hopen dat iedereen gezond blijft de komende maanden, jaren,...!!!
groetjes!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-6-2012 11:16:19
oef indeed - goed zeg!!
|
|
An
18-5-2012
|
8-6-2012 13:15:30
Ah oef! Goed nieuws! Hopelijk herstelt hij ook snel! X
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-6-2012 13:18:51
Ik denk dat het nu wel snel zal gaan...en het gevaar is ook geweken, al goed!
Met mijn lief zijn vinger gaat het ook goed trouwens, bijna genezen...na 4 weken verzorging door zijn privé-verpleegster...me dus :-)!
groetjes!
|
|