Terug naar overzicht
Wat ik van mijn bloemist heb gehoord is dat ze het eigenlijke boeket eerst namaken. Het kan dus goed zijn dat je niet je "oorspronkelijke" boeket terugkrijgt... vind ik toch ook wel een tegenvaller....
ik ga het mijne niet laten drogen, maar bij mijn bompa op het graf leggen.hij is ook die dag 11 mei jarig.
hier ook zelfde te weten gekome tot grote spijt
ja ik heb er gisteren toch echt ne domper door gehad!!! niets aan te doen ... maar zou zo spijtig zijn!!!
Jij niet alleen.Wilde dit eerst niet laten doen omdat het zoveel kostte maar uiteindelijk dan toch beslist het te laten doen (ben nogal een emotioneel geval en waren mijn eerste bloemen ooit van Joost). Nu is mijn schoonmoeder al ganse namiddag aan het rondbellen of er ergens iemand dit per toeval doet (vb een bloemist met eigen installatie) maar tot nu toe nog zonder succes. Heb er ook al mijn deel traantjes voor gelaten. Als het echt niet gaat ga ik ze zo drogen hier thuis (met ganse bus haarlak erop) en gaat een tante het boeket namaken met houten roosjes zodat ik toch iets heb om op de kast te zetten en verdwijnt het echt boeket in een doos ofzo.
hallo iedereen,eens surfen naar www.freezyflor.be dit is in west-vlaanderen maar volgens mij echt wel de moeite waard als je je bloemkes wil laten drogen (vriesdrogen)succes
Hoi, overlaatst was hier een topic over. Niemand in Belgie zou dit nog doen (ook freezyflor doet dit niet meer). Hier legt iemand uit wat je zelf kunt doen:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=411882&su...
amai das nog maar recent dat die daar mee gestopt zijn.jammer hoor.
Beste, Hier Jan Cottignie eigenaar van Freezyflor, even toch mijn reactie. Wij hebben onze activiteit stopgezet omdat het drogen van bruidsboeketten niet meer rendabel is. We zijn wel niet failliet hoor. We zullen tegen eind dit jaar nieuwe producten op de markt brengen. Ondertussen heb ik nog mijn handen vol met 2 winkels te runnen. Toch veel succes met jullie voorbereiding.
wat je ook kan doen, weet niet wat voor bloemen je hebt. Omdat dit niet met alle bloemen gaat. is je boekt op zijn kop op hangen op een droge donkere plek gr francis
mijn bloemiste was hier heel eerlijk over en raadde het me echt af om te laten (vries)drogen. het enige dat ze zij was 'foto's foto's foto's', maak er zo veel als je kan vanuit alle mogelijke hoeken en doe daar iets mee. een gedroogd boeket is in de verste verte niet te vergelijken met het echte. en aangezien in voor aronskelken ga, zou het resutlaat ook absoluut niet mooi zijn. I kga het waarschijnlijk wel laten hermaken op huwelijksverjaardagen ofzo...
je kan het ook na laten maken van nep bloemen. deze zijn tegenwoordig niet meer van echt te onderscheiden gr francis
op huwelijksreis geweest en donderdag terug gekomen... mijn grootmoeder kent wel redelijk veel van bloemen maar het blijkt toch niet goed te komen :(! eventueel ga ik ze laten namaken in nepbloemen
hey dorien dat is wel jamer he . wat voor bloemen had je in je boeket?
ik ga gevriesdroogde rozen gebruiken in mijn boeket, deze bewaren heel lang
wow wat een mooi boeket maar ik zie het probleem all calla deze kun je niet laten drogen idd ( zit teveel vocht in) en gerbera gaat het ook heel moeilijk maar veder kan ik niet zo goed goed zien. en wat zag u er mooi uit zeg. gr francis
calla's idd, gerberas zijn zonder blaadjes, en rode rozen (lukt anders altijd maar van mijn bruidsboeket niet :'()
oke dat is vreemd maar de vorm heeft er ook niks mee te maken. zou het gewoon na laten maken van kunst bloemen die van mijn is van formrozen. en ik maak regelmatig trouwboeketten van kunst bloemen. gr francis