TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Julie
22-9-2012
|
8-5-2012 9:54:51
Ik ben al naar feesten in l' Auberge Du Pecheur geweest, was super! Heel lekker eten, zeer mooi decor (zeker als't mooi weer is), lekkere wijn, goede bediening, je kan er blijven logeren... zeer stijlvol ook! 'k heb geen slechte ervaringen gehoord van degene die er getrouwd zijn, en heb zelf ook niets gemerkt van minpuntjes.. De andere zaal ken ik niet, ik kan dus helaas niet vergelijken!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
8-5-2012 14:10:52
Twe prachtige locaties, wij hebben ook beiden in overweging genomen, maar wel nogal verschillend van concept, niet? Met de Auberge kan je niet misdoen, die zijn grote feesten gewoon, het is een prachtig kader en het eten is perfect. De Rozelaar vind ik zelf nog iets mooier, speciale en exclusieve locatie, maar de prijs is er ook naar natuurlijk (das ook de reden waarom wij er uiteindelijk niet voor hebben gekozen). Bovendien werk je daar met een aparte cateraar, en ook al zijn alle traiteurs waarmee zij werken echt wel goed in hun vak, het zal iets totaal anders zijn qua organisatie en regeling. Aan jullie dus om te beslissen welke richting jullie in willen slaan, maar met deze twee locaties zit je alvast zeker goed ;-)
|
|
Caroline
12-5-2012
|
8-5-2012 20:46:44
wij zijn ooit een sterrenmenu gaan eten in de Pecheur, en ik moet zeggen het was overtreffelijk. Zoiets lekkers heb ik nog nooit gegeten. de sfeer en bediening was ook top! Wat het voor trouwfeesten geeft, weet ik niet
|
|
Eva
29-6-2013
|
9-5-2012 13:36:58
Ik ben absoluut voorstander van De Rozelaar. Ben er zelf naar een huwelijk geweest en dat was helemaal af. Met de Pecheur, heb ik dan weer negatievere ervaringen gehad...
|
|
Annelies
22-9-2012
|
10-5-2012 12:36:58
Wij hebben ook beide locaties bezocht tijdens onze zoektoch! Mijn ervaring (al zijn die persoonlijk...)Auberge du Pecheur: SUPER, aangezien mijn verloofde zot is van water (wij wonen ook langs water) maar wat mij daar tegengehouden heeft is dat je 3 keer met het volledige gevolg moet verhuizen. Voor de receptie vind ik dat normaal, de receptie zou daar buiten geweest zijn, of in de eerste veranda bij slecht weer, maar het diner is dan in de grote veranda, en voor hat dansfeest moet iedereen dan van de grote veranda een paar trappen op naar de feitelijke zaal... Das 3 keer...dat was er 1 keer teveel aan voor ons....
In Lochristie was alles op dat vlak veel perfecter, het enige nadeel was daar dat we slechts 10% van het aantal van onze genodigden op het diner extra mochten vragen vanaf het dansfeest, en dat is voor ons veel te weinig.... Wij zitten met een 150-tal genodigden voor het diner, maar er zouden er minstens 50 bijkomen vanaf het dessertenbuffet, en dat was volgens de cateraar die wij gekozen hadden bij de rozelaar niet mogelijk...
Qua prijzen zaten ze allebei op dezelfde golflengte hoor. De prijs per persoon voor het diner met kasteelwijnen (incl receptie met champagne en dessert en drankenforfait) kwam voor beide tss de 130€ en 150€ pp...
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen, omdat daar ALLES mogelijk was wat we zelf voorstelden:-)... Alles heeft natuurlijk zijn prijs, maar daar zat ook het probleem niet... Beide andere locaties zijn perfect als je uzelf kan vinden in HUN voorwaarden, maar wij wilden trouwen aan ONZE voorwaarden, dus daar wringde het schoentje soms :-)...
Succes nog verder Liefs A.
|
|
Eline
4-8-2012
|
10-5-2012 13:23:16
Goeiemiddag! Danku voor alle reacties... Deze avond gaan wij eens langs in de Pecheur voor een besprekening en volgende week maandag gaan we langs in de rozelaar. Ik laat jullie weten wat het geworden is!
Groetjes,
E.
|
|
mia
|
3-8-2012 18:37:04
Dag Eline, wij zijn nog op zoek nog naar een trouwlocatie voor 2013. We zijn volop aan het kijken want 2013 zal er vlug zijn en is al goed volgeboekt maar de datum speelt voor ons geen rol. Een vraagje, gewoon ter nieuwsgierigheid ,hebben jullie dan voor de pecheur of voor de schuur bij kasteel rozelaar gekozen? Het is maar omdat wij de pecheur bezocht hebben en we twijfelen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|