Terug naar overzicht
Ik vind volgende potten van de Ikea wel leuk en niet echt duur (1.50 per pot)http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70213545/ Ze zijn er ook nog in andere groottes.Ik gebruik ze zelf thuis om bijvoorbeeld snoepjes of koekjes in te bewaren en heb ze ook al cadeau gegeven met dan een hoop zelfgemaakte koekjes erin lintje er rond...groetjes,Sara
Bij Ikea, Casa of zelfs in de supermarkt ..
Bij Action zul je ook potjes in alle maten vinden!
HoiWij hebben ook thema snoep en wij gaan ze ook kopen in Ikea!Groetjes
Wij hadden als thema ook snoep, maar bij ons kregen de mensen bij het binnenkomen een kaartje met een afbeelding van de snoepjes op, omdat dat ook makkelijker is om even in je zak te steken tijdens het aperitief. Nadien stonden er op alle tafels per bord kleine zakjes in die bepaalde soort snoep en aan die zakjes hingen dan ook de naamkaartjes voor de tafelschikking... Groetjes, Veerle
Wij hebben onze potten gehaald in de Ava.We hadden soeppotten van 1 liter en de deksels er gewoon afgelaten en open op tafel gezet. De snoepjes voor bij het binnenkomen hadden we in kleine doorschijnende zakjes gedaan met een lintje rond.Voor foto's mag je altijd een berichtje achterlaten.GroetjesEls
een andere optie ipv potten of bokalen is een klein namaaktaartje (dummie), ziet er echt uit, is leuk en origineel en kan gemaakt worden in jullie thema.ik zou bv voor het thema snoep de taartjes versieren met namaaksnoepjes, of desnoods echte. voor meer info of voorbeeldjes mag je altijd bericht sturen, ik kan je wel wat tonen
els wil je de foto's eens doorsturen naar mij?vind dit wel een leuk ideetje.mieke2007@hotmail.com
Tine kan je eens een voorbeeld sturen aub moppy88@hotmail.be dank,u nop voorhand
Héj,Wij gaan i.p.v. potten of bokalen, gewoon 1 snoepje in elk glas steken.Zo zit je niet met die bokal die moet 'verloot worden' of wat je ermee van plan bent.Bij aankomst geven wij doorschijnende zakjes met snoepjes in en dan moeten ze naar de glazen kijken.Elke gast heeft dan nog 1 extra snoepje en dan moeten ze niet allemaal vechten voor die bokaal :)Groetjes,Caroline
Tine, Graag info en foto's ;)hilde_schelles@hotmail.com
Tine en Els, naar mij mogen jullie dit ook doormailen :) vanderlindenmelissa@hotmail.com
Naar mij mag dat ook nog :-)yana_deleeuw@hotmail.comGroetjesYana