Terug naar overzicht
En kan je vriendin deze dan niet maken?Dit zal de prijs toch enorm drukken.Groetjes
inderdaad ik zou het eens aan je vriendin vragen als het zou lukken dat kleed te maken, het kan inderdaad de prijs drukken.maar eenmaal je je droomjurk gevonden hebt is het moeilijk zoeken naar iets anders. succes ermee.
een trouwjurk zelf maken is meestal maar een derde van de prijs in de winkel( wij maakten toen ik nog op school zat trouwjurken van Ian Stuart voor een kleine 1000 euro alles inbegrepen)Dus misschien als je vriendin het ziet zitten om het na te maken is dat een besparing
Hey Stephanie,Wat is vraagt is erg persoonlijk. Zelf zou ik nooit 1500,-€ boven mijn vooropgesteld budget gaan voor de trouwjurk. Ik kan natuurlijk je rekening niet maken. Ga je je gelukkiger voelen en is hetzo belangrijk voor jou? Kan je vriendin de jurk niet namaken? Er zijn zoveel mooie jurken en het is maar voor 1 dag. Zelf vind ik het spijtig om zoveel geld te spenderen, maar dat is natuurlijk iets dat je zelf moet beslissen.Je kan gerust nog eens gaan kijken in september; je hebt nog tijd zat.Succes met je keuze en geniet van de voorbereidingen.
Ik zou het ook jammer vinden moest ik zoveel geld aan mijn jurk geven.Maar als dat naar jou gevoel 'DE JURK' is. Dan zullen heel weinig jurken dit gevoel nog kunnen evenaren. Er voor gaan zou ik dus zeggen! Anders blijf je je leven spijt hebben :p
ik denk dat het eigenlijk niet zo slim is om jurken te passen zoveel boven budget want wat als je inderdaad verliefd wordt dan is het heeel moeilijk om die jurk uit je hoofd te krijgen.Ik zou zeker kijken of je vriendin het niet kan namaken of eventueel kijken bij boetieks als youniek die jurken namaken.
Ik ga niet volledig akkoord met de vorige opmerkingen. Als je dé jurk gevonden hebt, dan weet je dat gewoon. Dan moet je geen vrede nemen met iets minder en dat zal ook niet lukken. Eens dat kleedje in je hoofd zit en je bent erop verliefd, dan verdwijnt dat niet meer. Ik ben ook serieus over budget gegaan voor mijn kleedje, een (echte) Ian Stuart. Maar uiteindelijk wil je als bruid toch stralen, dus voor die ene keer mag het wel iets meer zijn. Ik vind het trouwkleed een van de belangrijkste dingen op een trouw (als het al niet het belangrijkste is, buiten je partner)!Hier hebben we (of ik dan toch) ons hele leven over gedroomd en nu komt die ene kans om die jurk te dragen... Ga dan toch voor die droomjurk!Uiteraard enkel als je het kan betalen, als je ergens anders dan op kan budgetteren. Ik zou echt niet budgetteren op mijn trouwjurk. Past het echt totaal niet in het budget, dan kun je je vriendin nog altijd vragen om het trouwkleed na te maken.
Dankje allemaal voor de vele reacties.Ik ben er nog niet uit...Ik mag volgende week nog eens de jurk gaan passen en dan zal ik zien wat het effect is.