Terug naar overzicht
halloonze receptie is ook maar 1 uur, maar de gasten wat op de receptie komen blijven ook wel op het avondfeest. echt een receptie waar mensen naar huis gaan hebben we niet.
ik vind dat het kan als je zaal dicht bij de kerk is en je receptie direct na de dienst is.dan komen de mensen voor de dienst en aansluitend een kleine receptie.Alleen voor een receptie van een uur komen vind ik wat weinig.
Onze traiteur zei 1,5u voor receptie voor mensen die enkel naar receptie moeten komen.
Onze receptie duurt ook maar een uurtje, maar deze mensen blijven wel op het avondfeest.Denk als de afstand te ver is dat een uurtje inderdaad weinig is, maar als het niet te ver ligt voor iedereen kan dit best te doen zijn vind ik!Groetjes
Recepties zijn inderdaad duur voor wat het is vind ik. Wij nodigen vrienden en kennissen uit op ons avondfeest vanaf 21u en voorzien een middernacht-pastabuffet. Qua prijs valt dat goed mee.
Hey, wij hebben een receptie van 1,5 uur gegeven meteen na de kerkdienst (kerkje naast de feestzaal). Op deze receptie waren zowel mensen van 's avonds uitgenodigd als mensen die nadien naar huis gingen en niet meer terug kwamen. Iedereen was hier zeer tevreden van, maar ik vond dit voor mezelf nogal kort... Tegen dat iedereen ons begroet had (+/-140 pers) waren we al halverwege de receptie. We hebben dus niet echt de tijd gehad om bij iedereen een kort babbeltje te doen, laat staan even te gaan zitten en gewoon te genieten van de mooie dag. Tegen het einde van de receptie had ik echt het gevoel die dag geleefd te worden. Gelukkig hadden we daarna de fotoshoot, wat eigenlijk een rustmoment was voor ons - zo konden we toch nog effe op adem komen.Een uurtje lijkt me dus zeer kort, niet zozeer voor de gasten, maar vooral voor jullie!Groetjes
wij hebben een receptie van 1.5u. Er is twee uur tussen het einde van de mis en het begin van de receptie. De receptie is inderdaad wel duur maar wat wij al gemerkt hebben van de mensen die gestort hebben en naar de receptie komen is dat zich dat wel zelf betaald. Onze receptie kost 25 euro p.p, daarvoor zijn er 7 hapjes en cava en fruitsap onbeperkt. De meeste mensen die naar de receptie komen storten minstens 50 euro( de meeste zelfs meer) dus eigenlijk doe je er geen verlies aan. groetjes
Wij hadden een receptie van 2 uur voorzien voor de mensen die enkel op de receptie uitgenodigd waren. Ik vind dat het minimum, want dat vliegt echt om. Onze gasten moesten ook een dik half uur (of zelfs langer) rijden, dus vond ik korter niet kunnen. Op die manier hadden we ook echt tijd om met iedereen te praten, vooral omdat we niet overdreven veel mensen op de receptie hadden uitgenodigd (enkel collega's van het werk en de ouderraad).Als 2 uur receptie niet in je budget past, kan je misschien minder mensen uitnodigen en ze langer laten blijven? Ik heb zelf niets gehad aan de receptie voor het avondfeest. Die duurde een uurtje, maar ik heb met bijna niemand kunnen praten omdat je iedereen moet begroeten en dan is de receptie voorbij voor je't beseft.