Terug naar overzicht
wij hebben fles witte wijn met 2glazen erbij en de glazen laten graveren met onze n amen de datum en dan bedankt voor alles en de mama's geven we nog boeket bloemen nuja mlss ook ouderwets :-)
http://www.lichtbries.be/
wij hebben lang gezocht naar een origineel idee maar hebben er geen gevonden ...uiteindelijk krijgen onze ouders elk een boeketje en een fles champagne
@ haha :) ja het is verdorie moeilijk, en ik haat dan ook nog eens clichés verdorie :)
Vrienden van ons hebben hun ouders elk een bon gegeven voor een weekendje weg. Misschien is dat een idee?
:) ja geen slecht idee :) voor mijn ouders. Maar zijn ouders gaan nog weg. Die blijven altijd thuis voor de honden :DIk had misschien gedacht aan 2 rieten manden. (1 voor mijn ouders, 1 voor zijn ouders)Met daar de lievelingsdrank en snoep van onze ouders in.Wat denken jullie is dit een leuk idee?
wij geven onze ouders een fotoboek (zo eentje digitaal met harde kaft), dit fotoboek vormt een 'overzicht' vanaf hun geboorte tot nu. Dus met hele oude foto's: hun trouwfoto's + recente foto's, foto's van familiefeestjes, reizen, uitstappen, overzichtje van mijn jeugd, ...Een héél werk maar ze zijn het meer dan waard! Ondertussen zijn de oude foto's al ingescand en kunnen we beginnen met het samenstellen van de albums.Ben er zeker van dat dit kado zeker zal aanslagen! Ook krijgen de ouders nog een bloemetje + bon voor een gezamenlijk etentje.
Wij hebben onze ouders en grootouders een fotoalbum gegeven met de foto's van ons huwelijk, en zij waren daar heel content mee, want zo konden ze aan al hun vrienden en kennissen de foto's laten zien en hadden ze ook een mooi aandenken aan de volledige dag :)
Ik heb via 'yoursurprise' leuke gepersonaliseerde wijnkisten laten maken en daar steek ik dan iets persoonlijks in, bv. voor mijn getuige steek ik die vol cupcake/taartspulletjes (die is nl. zot van bakken) en een kaartje: MERCI dat je mijn getuige was, met een merci-chocolaatje opgekleefd.