Terug naar overzicht
excuses, ik kon het niet bij andere posten om een of andere reden.
Uittreksel uit onze gebruiksvoorwaarden:...Het forum en berichtensysteem mogen enkel gebruikt worden door consumenten om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website d.m.v. een abonnement mogen de website of berichtensysteem gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker, waarbij het geleverde antwoord relevant is op de gestelde vraag. Handelaars die geen betalend abonnement hebben en die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht. Onder reclameberichten wordt verstaan elk bericht die producten en / of diensten promoot of ernaar verwijst, ongeacht of deze gratis dan wel betalend aangeboden worden of worden aangeboden door een vzw, inclusief het plaatsen van een hyperlink naar of het verwijzen naar websites met een commercieel karakter, inclusief het verwijzen naar zijn/haar hoedanigheid als handelaar of dienstverlener... Het is dus niet toegestaan.
A mijn excuses,ik heb het stuk gemist "ongeacht of deze gratis is"Weten jullie toevallig wel een manier om in aanraking te komen met koppels?Een website of iets dergelijks? Iets waar beginners in grafische en multimedia vakken in aanraking kunnen komenmet klanten om portfolio op te bouwen?Beetje een gat in de markt eigenlijk.Hoe dan ook bedankt voor de informatie.