Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen

8-5-2012 22:43:51
Hoi

Wat geven jullie op het avondfeest als bedanking?
En geven jullie de gasten van de receptie ook een bedanking?

Merci!!!

Groetjes,
Steffie

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 839

mimi
22-6-2012
 Meld misbruik8-5-2012 22:46:55

Ik geef alleen een hapjesfeest (voor 103 man) als iedereen komt natuurlijk :D

En ik heb gezorgd voor bedankjes :)
Maar je bent hier vrij in, niemand verplicht je. Je hebt ze al heel de avond eten en drinken gegeven :D

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-5-2012 23:53:41

Wij geven enkel een cadeautje (= bedankje) aan de gasten voor het diner + avondfeest, niet aan de gasten van de receptie, daar wordt dat normaal ook niet verwacht :-). Wij geven gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes en voor de tieners snoep :-).

Wij gaan wel achteraf naar iedereen nog een fototje opsturen kwestie van toch iedereen te kunnen bedanken.

Groetjes!

Evelien

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 5:36:25

wij hebben op het avondfeest een bokaal staan met daarin doosjes (waarop bedankt staat) en in die doosjes zitten twee bruidssuikertjes met onze naam en datum erop.
Wij hebben deze besteld op bedankjes.nl

Bruidsuikers in doosje

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 5:37:31

Oh ja, nog vergeten, we gaan achteraf ook nog een foto opsturen, omdat er bij ons in de familie veel mensen graag een foto hebben en dit wel leuk is om de mensen die niet konden komen (maar toch een kaartje sturen) te bedanken.

kim
26-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 7:49:29

wij hebben kleine metalen doosjes met gepersonaliseerde sticker in dezelfde layout als onze uitnodigingen (ook bedankjes.nl) met als inhoud confetti suikerboontjes en hartjes in onze thema kleuren. Voor de kinderen gigantische felgekleurde lollies.

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 8:04:30

wij geven onze gasten,
een pralinedoosje ( heb ik zelf in elkaar geknutseld en versierd )
met een witte praline in en een zwart :) ( ik hou van witte chocolade en mijn verloofde van zwarte :) )

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 8:08:05

ik heb kaarsjes gevonden met een hartje op het glaasje
t'is een theelichtje dus de mensen gaan dat nadien kunnen vervangen en dat glaasje kan dus perfect behouden worden

we hebben bewust gekozen om onze namen er niet op te zetten want dan staat het daar ergens in de kast, nu kunnen de mensen het nog gebruiken

was trouwens helemaal niet duur

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:25:20

Hey,
Wij hebben Vedett flesjes met foto op voorzien voor de mensen die komen eten. Nadien sturen we nog een bedankkaartje op naar iedereen. Zowel receptie als avondfeest.

Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 15:54:56

Wij hebben een hartendoosje die we gaan vullen met hartensnoepjes, een leuk strikje erond en een roosje met een kaartje en het is klaar. Vrij simpel, maar ik heb mijn verloofde laten kiezen = hoe minder werk, hoe beter haha...

mieke
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:05:27

Ik geef een MERCI chocolaatje dat is geplakt op een kaartje met onze naan en datum

Tessa
3-8-2012
 Meld misbruik12-5-2012 0:19:27

Wij geven kleine jeneverflesjes en kleine potjes, flesjes badzout, badparels, ... en van elk gezin mag er 1 ding gekozen worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...