Terug naar overzicht
Zeker niet te klein...doch uiteindelijk heb ik nog nooit een gast gezien, die zich lijkt te storen aan het formaat. En de inhoud is natuurlijk het belangrijkste wat telt.grtz www.discovideo.be
Wij leggen een gastenboek, komt van Ikea, Als je het horizontaal houdt, is iets kleiner dan een A4. Wij hebben een boekje met 27 pagina's (voor en achterkant). We hebben op elke linkse bladzijde een foto gekleefd van de afgelopen vier jaar dat we samen waren. Zo hebben we een chronologische volgorde, waar dan de gasten vanalles bij kunnen schrijven, zodat het zowiezo een leuk boekje wordt (of er nu veel of weinig in wordt geschreven)groetjes
ik zou hem niet te groot kopen maar ook niet te klein, zo eerder een tussen formaatje moet ook rekening houden met hoeveel mensen je bent voor de dikte he (want ook daar is een verschil in)wij hebben geen al te grote en ik geloof een 100 pagina'sik wil graag hebben dat de gasten per pagina schrijven, dan is de boek mooi gevult
Hoi, Ik heb vandaag ene besteld via het kruidvat, het is een schrift (A5 formaat).Met op de voor en achterkant een foto van ons op, en wat tekst.grtjes.
Ik heb er vandaag ene gaan halen bij AVA , maar hij heeft maar 60 pagina's , nu twijfel ik of dat genoeg gaat zijn , met 130 genodigden ?