Terug naar overzicht
ja t'staat al een week dat het dit weer zal zijn zaterdagidd fris maar droog, maar liever fris en droog dan regen zenne :-)hier is de stess sinds afgelopen weekend echt toegeslagen pffftben vooral moe nu natuurlijk want ik slaap rotslechtde komende dagen toch vroeg probeen te slapen zenne!de kids zijn nu naar de creche en school, vanaf vandaag is ventje ook thuis dus we gaan nog wat rondrijden voor de laatste zaakjes en dan het huis op orde stellen (had al veel gedaan gisteren.veel succes nog!
ja idd liever wat frisser als maar droog is he !!daar heb ik ook last van ik geraak maar niet in slaap pff lig in mijn bed ogen toe en dan begint he moet dat nog doen enz hihihi typisch zekers geniet nog van de laatste voorbereidingen he groetjes
kheb vorige zaterdag regen gehad en dat viel allemaal heel goed mee dus als het zou regenen is helemaal niet erg
Natje, geniet van de laatste dagen en the big day! Ik duim voor het weer!!!
Ik heb enkele weken geleden een kaarske gebrand dus....Maar vandaag is het toch maar koud hoor, brrrrr....Wij hebben nog maar 2 dagen, 14 uren, 21 minuten en enkele seconden te gaan....
Het is het weekend van de ijsheiligen en ja hoor, ze geven nachtvorst.Maar daar zullen jullie niks van merken !
vandaag koud? ik zit al sinds gisteren in een topje en short rond te lopen en zweet me te pletter van't minste da'k moet doen :siedereen loopt hier in t-shirt rond, ben zelfs verbrand van gisteren en eergisteren buiten te zitten