Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes.nl

9-5-2012 8:04:32
hallo, heeft er iemand ervaringen bij bedankjes.nl?? heb er heel mooie dingen voor niet te veel geld en zou er graag bestellen. wijn jullie er tevreden

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 667

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 8:50:58

Ik heb hier bellenblaas besteld bij de geboorte van mijn dochter, en klavertjes 4 bij de communie van mijn zoontje, beide malen heel tevreden!

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:16:28

Zeephartjes in geschenkdoosje

ik zou heel graag de witte hartjes bestellen met wit doosje; onze uitnodiging is ook wit zwrt en ook de menu kaart. dit komt op 0.95 euro per stuk. Is dit veel geld, ik heb er geen enkel idee van. Kunnen jullie mij beetje helpen?? Ik zit wat met een beperkt budget, daarom minn rare vraag.
dank je wel

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:22:48

hey treesje
ik wou die ook bestellen die zeepjes, paste perfect binnen ons kleurenthema
mooie keuze!

ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken over die site hoor...

wij hebben de onze uiteindelijk gekocht via allesvoorjehuwelijk

veel plezier nog

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:41:23

Wij hebben proefpakketje besteld daar en waren tevreden, wij gaan onze bedankjes daar ook bestellen.

kim
26-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 9:42:56

die hartjes zijn mooi.
ik heb ook belleblaas en bedankjes besteld via bedankjes.nl, maar ze zijn nog niet toegekomen.

heb net op de website gekeken en bestelling zou maandag vrijgegeven zijn, duuuusssss... kan elk moment aankomen. Spannend :)

Ben heel benieuwd hoe de labels geworden zijn, heb deze zelf online ontworpen obv onze uitnodiging, maar het geprinte resultaat is toch altijd afwachten.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 12:35:02

Hoi hoi!

Wij hebben de klavertjes vier in een blikje besteld en verwachten deze elke moment bij ons thuis :-) We hebben namelijk opgegeven dat ze deze week geleverd moeten worden!
Wij wachten dus vol spanning!

Groetjes
Melissa

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:01:04

ik heb twee maal iets besteld. 1 keer een cadeautje voor een trouw en de andere bestelling waren onze bedankjes. Beide toegekomen in de week dat we vroegen, dus zeer tevreden over. Goed verpakt. als je vragen stuurt via mail, krijg je enorm snel antwoord terug.

De bedankjes waren heel mooi. heel tevreden over de site en voor die O;95euro kan je eigenlijk niet sukkelen, iets goedkoper vinden dat bij je thema past wordt moeilijk

veel succes

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:46:00

Ik heb ook het proefpakket besteld. Ik was erg tevreden en k vind dat de prijzen ook heel goed meevalen. Er zitten een paar mooie dingen in.
Veel suuces met jullie keuze

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...