Terug naar overzicht
Ik heb hier bellenblaas besteld bij de geboorte van mijn dochter, en klavertjes 4 bij de communie van mijn zoontje, beide malen heel tevreden!
ik zou heel graag de witte hartjes bestellen met wit doosje; onze uitnodiging is ook wit zwrt en ook de menu kaart. dit komt op 0.95 euro per stuk. Is dit veel geld, ik heb er geen enkel idee van. Kunnen jullie mij beetje helpen?? Ik zit wat met een beperkt budget, daarom minn rare vraag. dank je wel
hey treesjeik wou die ook bestellen die zeepjes, paste perfect binnen ons kleurenthemamooie keuze!ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken over die site hoor...wij hebben de onze uiteindelijk gekocht via allesvoorjehuwelijkveel plezier nog
Wij hebben proefpakketje besteld daar en waren tevreden, wij gaan onze bedankjes daar ook bestellen.
die hartjes zijn mooi.ik heb ook belleblaas en bedankjes besteld via bedankjes.nl, maar ze zijn nog niet toegekomen.heb net op de website gekeken en bestelling zou maandag vrijgegeven zijn, duuuusssss... kan elk moment aankomen. Spannend :)Ben heel benieuwd hoe de labels geworden zijn, heb deze zelf online ontworpen obv onze uitnodiging, maar het geprinte resultaat is toch altijd afwachten.
Hoi hoi! Wij hebben de klavertjes vier in een blikje besteld en verwachten deze elke moment bij ons thuis :-) We hebben namelijk opgegeven dat ze deze week geleverd moeten worden!Wij wachten dus vol spanning!GroetjesMelissa
ik heb twee maal iets besteld. 1 keer een cadeautje voor een trouw en de andere bestelling waren onze bedankjes. Beide toegekomen in de week dat we vroegen, dus zeer tevreden over. Goed verpakt. als je vragen stuurt via mail, krijg je enorm snel antwoord terug.De bedankjes waren heel mooi. heel tevreden over de site en voor die O;95euro kan je eigenlijk niet sukkelen, iets goedkoper vinden dat bij je thema past wordt moeilijkveel succes
Ik heb ook het proefpakket besteld. Ik was erg tevreden en k vind dat de prijzen ook heel goed meevalen. Er zitten een paar mooie dingen in.Veel suuces met jullie keuze