Terug naar overzicht
Hoi,Wij trouwen op 30-6-07 en ik ga rond september-oktober rondkijken voor mijn kleed (er is mij verteld dat dan de nieuwe collectie uitkomt). Ik kijk er alvast nr uit....Heb wel gn ervaring met die winkel. Grtjs,Karen
hallo,Wij trouwen dan ook en ik heb mijn trouwkleed al!Die mevrouw in de winkel zei dat we op tijd waren voor ons trouwkleed en niet te vroeg of te laat!fien22/06/2007
dank jullie wel voor de info. Had in november willen gaan,... Maar misschien is dat dan al te laat? De nieuwe collectie komt dan binnen...
hey!Wij trouwen op 23/06/07 en ik ben toch ook van plan om pas tegen oktober/november te gaan. Het zou zonde te zijn om de nieuwe collectie te missen. En men heeft mij altijd verteld dat 6 maanden op voorhand, meer dan op tijd is!Groetjes,Stéphanie
Hallo Wendy,Mijn trouwkleed kwam van bruidsmode karin; het was de eerste en enige winkel waar ik ben geweest en vond de service heel goed. Ik ben in mei getrouwd en ben in augustus voor mijn kleed geweest. De verkoopster zei dat er eigenlijk het hele jaar door kleedjes binnenkomen en je dus niet moet wachten op de nieuwe collectie. De prijzen vallen daar ook heel goed mee als ik hoor wat andere jurken soms kosten.Veel succes met je zoektocht en zeker eens langsgaan bij bruismode karin!Groetjes,Nancy
Hoi Wendy,Ik ben in januari/februari gaan kijken voor kleed en ben in augustus getrouwd. Je moet rekening houden met zo'n 6 maanden. Ben ook bij Karin een kijkje gaan nemen, de service was goed, de prijzen vielen goed mee maar k heb mijn oog laten vallen op een bruidskleed van bij Isa Moda in Hasselt. Ook daar was/ben ik zeer tevreden van de service.Er ligt anders ook nog een budgetvriendelijke winkel in Shopping 2 in Genk.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hey,Wij trouwen ook op 22 juni 2007! Op 7 oktober ga ik voor het eerst kijken voor mijn kleedje.GroetjesMioe
ik heb ook een trouwjurk bij karine besteld.ikzelf huw op 27juli 2007 en ben hiervoor eind maart geweest.in principe kan je gewoon gaan hoor maar er zijn enkele ontwerpers die n minimale levertijd hebben van 3maanden.het is voor karine ook niet zo leuk als ze halsoverkop je trouwjurk nog moet maken op jouw maat.Er is wel erg veel keuze.ik heb er de trouwjurk van mijn dromen gevonden :-) groetjes Veerle