Terug naar overzicht
Voor verschillende events op het werk gebruiken wij http://www.jmcatering.be/ . Ze zijn echt GOED! prijs is wel niet zo goedkoop.
misschien eens kijken op de website van het vliegend fornuis. hij komt bij ons, en heb er tot nu toe alleen maar heel goede ervaring mee. heb er ook 100% vertrouwen in dat ons eten en bediening perfect wordt.
Ik ben persoonlijk super tevreden van deze cateraar: Traiteur Marc TruyensBVBA Koken met CisLichtaartseweg 222250 OlenTel 014 21 19 40Fax 014 23 12 73info@marctruyens.beDe service was perfect, het eten echt lekker en de prijzen heel fair en redelijk. Oh ja, en Cis zelf is ongelooflijk vriendelijk en klantgericht.groetjes
Catering Saillart NVWebsite is www.saillart.com groetjes
Wij hadden Traiteur Magnus uit Antwerpen en zijn daar enorm tevreden van! @ Sara, mijn ervaring met JM Catering is spijtig genoeg echt rotslecht.. Ben eens ooit naar een event geweest waar zij de catering deden en dat was gewoon niet te eten... Vis die echt verre van vers was, slechte combinaties, verschrikkelijk...
@Veerle: raar, wij hebben hier nog nooit problemen gehad en is altijd super lekker. Ik eet wel geen vis dus daar kan ik niet over oordelenik dacht ook nog eventueel aan Lucullus in Brasschaat, daar gaan wij altijd onze kerst dingen halen
Hey,Wij hebben niet echt een cateraar maar traiteur.Zijn bbq aan huis a volente is echt wazanzinnig! het vlees en de groenten zijn heerlijk.en de prijs is de max! je kan alles vinden op www.dirktack.be Wij zijn het 5de koppel op rij in de familie en vriendekring die met hem samenwerken.grtj
Natascha, dat ziet er inderdaad wel goed uit! Doen zij ook iets van aankleding van je tafel of zo? Was je deze keer ook tevreden van hem?Groetjes!