Terug naar overzicht
Hey Caroline,Ik weet niet welke maat je precies hebt of vanwaar je bent. Maar ik heb een mooi wit avondkleedje in maat 36.Ik had het gekocht om dezelfde reden als jij maar mijn gewoon trouwkleed leent er zich nu toe om ook tijdens het dansfeest te dragen.Dus ik denk niet dat ik mijn kort jurkje nog ga dragen. Als je wilt kan ik zeker een foto doorsturen en de prijs is te bespreken.Ik heb het nog niet ergens te koop gezet omdat ik het niet echt kwijt moet. Er is ook nog de burgerlijke trouw, maar moest er toch iemand interesse hebben kan ik het geld van het kleedje misschien ergens anders voor gebruiken aangezien ik het niet echt meer nodig heb, dus wil ik het toch even aanbieden :-)groetjes
Hej,Ik heb maat 40-42, dus gaat beetje te krap zijn !Maar toch bedankt voor je reactie!Ik dacht eerst zowizo een extra kleedje te kopen, maar er zijn zoveel mensen die zeggen van "alé, das maar 1keer dat ge uw trouwkleed draagt enzo, dan moet ge dat heel de avond dragen" maar ik wete het zo niet.Ben aan't twijfelen.x
Ja ik ken hetzelfde hier :Ik had mijn kort kleedje eersten dan toruwkleeden nu dat ik zie dat ik dat 's avonds ook zou kunnen aandoen twijfel ik maar ja ik zie wel :-)doe ik het niet aan kan ik het nadien nog altijd verkopen natuurlijkx
Hoi Caroline,Ik heb via light in the box een korte trouwjurk gekocht. Eigelijk om mee op vakantie te nemen, maar ik ga het ook voor de zekerheid meenemen naar het avondfeest.Groetjes
En heb je al je kleed (je échte trouwkleed)? Want mijn grootste vereiste voor't mijne was dat het dansbaar moest zijn...en dat heb ik dan ook gevonden.
Ik kijk er wel naar uit de hele dag 'te sleuren' met mijn kleed. Het is tenslotte maar 1 dag dat je dat aandoet... Neen ik zou geen extra kleedje willen
Ik zou ook liever geen extra kleedje willen. Wij trouwen op 14 juli en dan zou het normaal wel warm moeten zijn maar ik voel me daar zo een prinses in in mijn kleedje dat ik dat er best wel voor over heb
Hallo iedereen,Ik ben eigenlijk op zoek naar een kort wit kleedje dat dienst kan doen als trouwkleed. Maatje 36-38. Als er mensen zijn die hun kleedje verkopen mogen jullie me altijd een fotootje doormailen en de vraagprijsannedemeyer@hotmail.comgroetjes
Ik heb je een mailtje gestuurd Annemie ;-)