Terug naar overzicht
leuk thema!je hebt zo van die gekleurde losse vlinders voor op tafels te leggen, op ijzerdraadje voor in tafelstukken..voor kindjes aan de kerk./gemeentehuis eventueel chocolade vlinder-lolly's?moest je daar foto's van willen mag je me steeds contacteren.
cupcakes of bruidstaart met vlinders... vlinders met naamkaartje aan voor de gasten?
Op de site: styleyourwedding is vanalles te verkrijgen met vlindertjes ;)
ik heb de vlinder naamkaartjes voor de rest ben ik nog aan het nadenkenhoe of wat...
Heyhey,Wij werken met het thema vlinders in de kleuren wit en groen :-).Onze uitnodiging, cover misboekjes, menukaartjes en naamkaartjes zijn allemaal van Buromac met vlinders en de kleuren wit en groen en dus hebben we de rest daar ook aan aangepast :-). Ik heb met Pasen (= dé moment hiervoor, spijtig dat dit al voorbij is) een heleboel witte en groene vlinders gekocht in verschillende formaten en die ga ik nu gebruiken om de enveloppedoos mee te versieren en ga ik ook laten verwerken in de bloemstukjes voor de kerk en de tafels :-).Groetjes!Evelien
HoiHoi,bedankt voor de fijne reacties.Hebben jullie de tafelnamen ook aangepast aan het thema?Iemand een idee hiervoor? :-)Groetjes
Je zou vlinderensoorten kunnen nemen als tafels, ik zag op marthastewardweddings ook tafelkaartjes met vlinders, heel erg leuk! http://www.marthastewartweddings.com/search/apachesolr_... . Hier kan je alles vinden van vlindertjes van Martha steward :) succes alvast met jullie leuke idee!
Hier hebben we geen tafelnamen, we werken gewoon met de traditionele naamsafroeping :-). Maar als je dit wel wil, vind ik het persoonlijk heel leuk om de tafels niet echt namen te geven, maar gewoon een kleur vlinder ;-).Groetjes!Evelien
beste Angie,wij hadden ook naamkaartjes in de vorm van vlinders en wij hebben die tussen de vorken gestoken,hadden er toch veel leuke reacties op gehad dat het eens iets anders was en origineel!