Terug naar overzicht
Hey, op deze site staan enorm veel kapsel... je kunt je er uren mee bezig houden :) http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair bij ' sort photos ’ kun je een kapsel aanduiden!Groetjes
Beste Nele,Met een foto kan ik je niet onmiddellijk helpen, maar als je twijfelt,kan je je haar laten groeien en heb je achteraf nog steeds de mogelijkheid om het te laten knippen.Op de site van project wedding kan je een heleboel kapsel ideetjes opdoen. Je kan ze zelfs selecteren per categorie.Nog veel succes bij het plannen!!Groetjes,Nadia
Oeps! Net te laat...
k kan je hiermee ook van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be en op deze site ook enkel beelden van mijn werk in album;zowel photoshoots als bruidjes aan huis.Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Als je wat afstaande oren hebt is het beter om geen te strak naar achter gekamd kapsel te kiezen dat benadrukt de gezichtslijn. Eerder ietsje breder vallend achter de oren en een paar mèches voor de oren. Het hangt er ook vanaf of je een kleed hebt met een opstaande kraag of niet. Indien je een hogere of drukke kraag hebt, dan steek je best wel volledig op. Indien interesse, kan je me boeken voor een proefdag als je wil.Ik ben Hair- & Make-up artiste uit het Zaventemse en verplaats mij tot bij mijn bruidjes.Annie