Terug naar overzicht
http://www.bol.com/nl/p/saartje-zoekt-de-liefde/1001004...
Hmm maar dat is niet leverbaar...
Oh die tekst ga ik laten voorlezen op mijn ceremonie, vindt 'm super leuk
Ik vermoed dat het boekje niet meer leverbaar is, Ik heb ook even gezocht maar vind het ook nergens, de druk ervan zal waarschijnlijk gestopt zijn, jammer genoeg, heb ook zo een een boek gezocht, maar was ook gestopt met drukken voor de uitgeverij, maar hopelijk vind je het boekje nog, anders zelf de tekst met enkele prentjes maken op die manier iets leuks van maken?
Idd, heb ook voor jou gezocht maar overal staat er 'niet leverbaar' of 'uitverkocht' maar het wordt ook niet meer gedrukt. Hopelijk iemand op dit forum die het boekje heeft, ik heb ook enkele tweedehandssites bekeken, maar het is precies een zeer geliefd boekje!!
wij gebruiken dit verhaaltje in de mis en heb ook al overal achter het boekje gezocht maar kvind het ook nergens :( :(
Ja wij gaan deze ook laten voorlezen in de mis, door de beste vriendin van mijn (overleden) moeder. Als bedankje wilde ik haar het boekje cadeau doen met een persoonlijk tekstje in geschreven. Maar dat zal dus helaas niet doorgaan waarschijnlijk. Toch bedankt aan iedereen!
Ik heb het. Maar geef het nooit weg :) Mijn mama kocht het voor me in de Standaard, denk ik. Maar de liefde heb ik gevonden en vanaf nu ook hier maandenlang te vinden. Misschien in bibliotheken? Het andere boekje 'Omdat ik zo veel van je hou' heb ik gevonden op een rommelmarkt.
Hey Saartje, heeft ze dat al een hele tijd geleden gekocht dan? Anders moet ik toch ook eens gaan zien bij de Standaard. En wat leuk dat je net zo heet! Groetjes!
misschien eens horen bij in de olifant? die hebben een gigantische collectie kinderboeken, misschien hebben ze er nog eentje tussen zitten?
Hoi,Je berichtje ontroerd me. Ik heb het hier liggen in zeer goede staat. Je mag het hebben als je wil. Enkel de verzendkosten zou ik dan wel vergoed willen. Tenzij je het kan komen halen. Ben van Lier.Stuur me maar een privé berichtje. Groetjes Veerle
Ja, is toch al een tijdje geleden. Ja, er bestaan niet veel dingen over 'Saartje' (Saartje en Sander, de kinderreeks, daar ben ik vorig jaar op zoek naar gegaan en heb er een aantal op de rommelmarkt gevonden.) en dan nog zo een mooi boekje. Daarom kan ik er geen afscheid van nemen.
Hoi!wij zijn vorig jaar getrouwd en ook het tekstje van Saartje zoekt de liefde gebruikt in de kerk.Ik heb toen 2 examplaren van het boek gevonden en gekocht op de site van boekhandel de Slechte. Het zijn heel nieuwe exemplaren.1 boek heb ik thuis nog, het andere heb ik aan de bruidskindjes gegeven als aandenken, maar dat van mij zou ik ook niet graag wegdoen.Nog veel succes met de zoektocht!groetjesEls
kan iemand me het verhaal doorsturen? Tinnekejoosten@yahoo.com bedankt!
Dag bruidjes,Ik wil jullie allemaal laten weten dat ik het boekje heb! En dat dankzij Veerle (zie hierboven)! Ze heeft het speciaal voor mij op de bus gedaan en gisteren stond er dus een mysterieuw pakje op mij te wachten thuis. Het boekje is nog veel mooier dan ik verwacht had. Dus DANK JE WEL VEERLE!!! Je hebt me héél blij gemaakt en ik ben er zeker van dat die vriendin ook heel ontroerd gaat zijn! xxx
XXX
Leuk :)
Hoe hebben jullie het in je misviering gebruikt?
Ik heb het laten voorlezen door mijn schoonzus, maar we hadden allemaal teksten die werden voorgelezen door familileden of vrienden en zo was heel onze ceremonie samengesteld